IF GOD IS A DJ
LIFE IS A DANCEFLOOR.

Van dat liedje word 'k altijd zo vrolijk :'DD

“Ik houd m’n mond.” Zegt Tom terwijl hij naar mij kijkt, alsof hij mijn gedachte kan lezen. Met mijn mond vorm ik de woorden ‘danke schön’ en er ontstaat een glimlach op zijn gezicht.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (31)

  • PaperHearts

    Super!
    Snel verder!!
    x

    1 decennium geleden
  • Anneexx

    Verder!!
    X.

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    Weiterrrrr

    1 decennium geleden
  • Diamondsz

    Okééé , ze moet een stel vormen met Tom en veel langer ij de jongens blijven. maar gewoon haar gsm op een mannier kunnen opladen , dus pak dat ze gewoon snel haar koffers thuis een pakt ? (A).

    VERDER ! (H) x

    1 decennium geleden
  • xKimmo

    damnforfuckssakesshitassholefuckers,,
    ik protesteer(cool)
    ik vind het helemaal niet leuk, dat ruby nu alweer naar huis moet(N)
    ze moet gewoon nog veel langer bij tom blijven,,
    alhoewel, als ze naar huis gaat kan ze haar mobiel opladen en dan kan ik eindelijk weten wat er in het sms'je staat dat tom haar heeft gestuurd (yeah)
    oké, great, just friggin' great, nou zit ik in een dilemma met mezelf,,
    nou ik ga nog ff verder discuseren met mezelf, en ik vind ondertussen dat je toch even snel moet verder typen, want ik hou van je quizlets (typing)

    btw,,

    best wel lame, je kent me niet eens en ik jou niet, en toch ben ik iedere keer bij een nieuwe quiz je hele comment box aan het bombarderen met freakin' lange berichtjes(A)

    hope you don't mind it(nerd)

    (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen