Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 37

reacties?

Bill: volgens mij ben je verliefd op hem. Hij keek je weer met dat lachje aan. jij: ik weet het niet. Bill: ik wel. Je lachte eens. Jij: we zullen wel zien. Kom je mee bij ons zitten? Bill: ja is goed, ik heb nog wel een beetje tijd. Jullie stapten terug naar de rest toe. Andrew: hey Bill. Bill: hey Andrew. Justin: ik wist niet dat je bevriend was geworden met hem. jij: lang verhaal. Je zag Justin knikken. Annelies: Bill? Van in Bill Kaulitz? Bill: de enige echte en jij bent ? Annelies: ik ben Annelies. Je zag Annelies een beetje verlegen wegkijken en je grinnikte eens. Jullie stonden nog een tijdje te babbelen en toen moest je naar huis gaan. jij: ik moet nu echt doorgaan. Andrew: jammer. En hij keek je zielig aan. jij: zielig doen helpt niet hoor. Andrew: damn, maar ik ga wel mee hoor. Bill: ik ga ook wel even mee. Je knikte. jij: gaat er nog iemand mee? En je zag nu ook de 2 anderen rechtstaan. Jullie pakten jullie fiets en stapten naar jou huis toe aangezien Justin en Bill niet met de fiets waren. Aan jou huis nam je afscheid van Justin en Annelies, want ook zij moesten eens nodig naar huis. jij: gaan jullie voor de deur blijven staan of komen jullie binnen? Andrew: zeg dat dan eerder. Hij pakte je op en liep met jou naar de zetel toe waar hij je vervolgens in liet vallen. Je wou terug recht gaan zitten maar Andrew ging op je zitten terwijl Bill helemaal strijk ging. jij: ja hoor doe maar of je thuis bent. Andrew: nee want daar kan ik niet op jou zitten. Je duwde Andrew van je af en nu gingen Bill en jij strijk.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    geeft niet, ik ga je niet dwingen te schrijven.
    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen