Als ik dat heb gedaan komen Aro, Caius & Marcus mijn kamer binnen. “ Luister Sky we hebben dit besproken en we willen jullie graag helpen maar als de Shape-shifters hier zijn moeten ze wel in een bepaald deel blijven en we vinden het oké dat we moeten samenwerken met hun.” Zegt Caius. Ik vlieg hun blij om de hals en bedank ze. Als ze weg zijn zie ik de uil die ik naar Draco & Blaise had gestuurd op het venster zitten. Ik pak de brief van zijn pootje en maak de brief open.

Lieve Sky

We missen jou ook heel erg en houden ook veel van jou. We hebben het eerste Gruzielement vernietigt en zijn nu op zoek naar de tweede van de vijf. Zou jij naar Zweinstein willen gaan en de Zegevlier willen bemachtigen voordat Voldemort dat doet als je dat hebt stuur dan je patronus en zou je er ook één naar de orde kunnen sturen.

We houden van je

Van jeweetwelwie
Als ik de brief heb gelezen verdwijnsel ik meteen naar zweinsveld. Als ik daar aankom lijkt alles normaal. Ik loop meteen door naar het graf van Perkamentus en zie dat Voldemort er aankomt. Ik loop snel er naartoe en duw de steen weg en pak de toverstok vast. Als ik hem vast pak voel ik een fijn gevoel in mijn arm hij heeft mij als zijn eigenaar gekozen. Als ik dat heb gedaan duw ik de steen gauw terug. Nu sta ik in Voldemort zijn zichtveld. Als hij mij ziet vuurt hij een spreuk op me af. Ik ontwijk de spreuk en loop langzaam maar dreigend naar hem toe. “Dat was niet slim van je Tom. Wat doe je hier eigenlijk? Waarom stuur je een spreuk op me af? Je weet dat je nooit van me zult kunnen winnen, toch?” vraag ik hem kill. “Ik kom hier om mijn stok op te halen. En ik stuurde een spreuk op je af omdat je in de weg stond en ik kan wel van je winnen zodra ik mijn nieuwe stok heb.” Zegt hij even kill. Ik zwaai nog even naar hem en verdwijnsel dan terug naar de Volturi. Ik stuur daar een patrones richting Harry en co. En één naar de familie Wemel. Als ik dat heb gedaan loop ik mijn kamer uit en loop met een grote grijns op mijn gezicht naar Aro. “Kijk eens wat ik heb gered van Voldemort Aro.” Zeg ik vrolijk terwijl ik mijn nieuwe staf laat zien. Aro’s ogen worden groot en hij loopt naar me toe en neemt de zegevlier van me over. “Dit kan niet dit is toch niet… nee dat kan gewoon niet.” Mompelt Aro. “Wat is er Aro” vraagt Marcus geïnteresseerd. “ Dit mijn broeders is de meest krachtigste stok die ooit zal bestaan en dit meisje heeft hem gewoon. Je kan alleen de eigenaar er van worden als je de vorige eigenaar vermoordt. Maar kind lief je hebt toch niemand vermoordt neem ik aan?” zegt Aro. “Ik heb hem gepakt voordat Voldemort dat kon doen. En toen ik hem vast had voelde ik een warme tinteling in mijn arm. Dus hij heeft mij als zijn eigenaar gekozen. Zoals Oliviander altijd zegt ‘De stok kiest de eigenaar’.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen