Foto bij Chapter Seventeen,

Elise's pov

'Waarom vertel je me dat niet even!' zeft Maya verrast door het feit dat Harry en ik... Je snapt het. 'Ik kon het zelf niet eens geloven. Dus doe chill.' Maya knikt. 'Oke... Al wat van Lisanne gehoord?' 'Nope.' 'Gaan we haar zoeken?' 'Nope.' Ik zucht. 'Denk je dat het goed gaat?' vraagt Maya. 'Jup.' antwoord ik droog. Allebei zuchten we. Dan hoor ik stemmen. 'Lisanne.' zeg ik snel en ik ren naar het raam. Daar zag ik haar lopen met Liam. Ik had gelijk! Ze lachen weer. 'Ik ga naar beneden.' zegt Maya. 'Wacht, ik ga mee.' zeg ik en we lopen naar beneden. De voordeur gaat open en Lisanne komt lachend binnen. 'Je zei zelf dat ik je mocht slaan.' Ik kijk naar liam en zie een rode wang. 'Ja, dat ik waar.' geeft hij toe. 'Hé, de tortelduifjes zijn terug.' roept Niall vanuit de woonkamer. Ik zie Lisanne rood worden. 'Ik ga maar even zijn kop inslaan.' zegt Liam snel en geeft haar een kus. Ze kijkt naar Maya en mij en loopt snel naar boven. Maya en ik volgen haar op de voet. We lopen haar kamer in. 'Oke, wat is er gebeurt?' vragen Maya en ik tegelijk. 'Gewoon gepraat en vergevenis.' 'En dat slaan?' vrag ik verder. 'Hij zei dat ik hem mocht slaan.' begint Lisanne. 'En toen deed ik dat. Simpel als dat.' Maya en ik beginnen te lachen. 'Heb ik nog wat gemist?' vraagt Lisanne. 'Ja!' schreeuwt Maya snel. 'Harry heeft Elise gezoend!' Ik voel dat ik rood word en Lisanne kijkt me lachend en nieuwsgierig aan. 'Vertel.' 'Het was niet bijzonder ofzo.' en dus vertel ik het hele verhaal. 'Romantisch!' roept Lisanne. 'Nee, kaarsen bij avondeten is romantisch. Dit niet. Dit was spontaan.' Ik liep naar de deur. 'En mensen die afluisteren zijn irritant...' ik deed die open en zag Niall en Zayn staan. Niall lacht en zwaait. 'Hoi.' 'Wat hebben jullie gehoord?' vraag ik streng. ''Niets.' zegt Zayn snel. 'Zayn?' vraag ik nog iets strenger. 'Oke, oke! We hoorden iets over romantisch en spontaan. En eh... dat was het. Jullie moeten harder praten!' Maya, Lisanne en ik beginnen te lachen. 'Oke. Maar mogen wij wat privé?' vraag ik en Zayn heft zijn handen. 'We zijn al weg!' Hij en Niall lopen langzaam weg.

Reageer (1)

  • AcceptYou

    HAHAHAHAHA. ik sloeg Liam, dreams come true!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen