61 :D
Ty voor jullie reacties :p
& ooit gaat deze comp toch kapot, dus niet alles is voor niets geregeld hoor Supersheila XD

You all make me laugh when I feel I can't handle it anymore. <3 ^^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • Confession

    Ik heb alles even door gelezen en ik hoop dat je snel verder gaat xx

    1 decennium geleden
  • Rewind

    verder<33

    1 decennium geleden
  • Excelsior

    En dan komt Tom eindelijk op een geniaal idee om naar 't station te rennen om tegen Ruby te zeggen dat de treinen niet rijden.
    Ruby wordt verdrietig en dan gaat Tom haar een dikke knuffel geven.
    Dan gaan ze samen naar 't hotel, maar Ruby is nog steeds heel verdrietig.
    Dus gaat Tom een heel erg lekker buffet voor haar meebrengen.
    En dan is Ruby weer blij.
    Ze eet alles op en dan vraagt Tom met een zielig stemmetje: 'En ik krijg niks? ):
    Dan denkt Ruiby een half uur na en dan geeft ze Tom een zuurtje.
    Maar Tom lust geen zuurtjes! o__O'
    'Pech' zegt Ruby dan; want meer gaat ze aan Tom niet geven.
    Maar dan kijkt Tom haar met een duivelse blik aan en zegt: 'Ik ben niet voor niets een beroemde Gitarist! xO Ik kan zelf iets gaan kopen!
    'Doe maar' zegt Ruby onverschillig en vreet verder.
    Dan gaat Tom triomfantelijk weg. Hij koopt veel meer lekkers dan Ruby heeft en dan woordt Ruby jaloers.
    Maar ze heeft geen geld om meer te kope dus gaat ze zitten huilen. En zo lief dat Tom is; Hij deelt zijn eten met Ruby en dan zijn ze allemaal blij en gaan ze trouwen. o.O'

    EINDE x'D.

    Je moet snel een vervolg maken; want ik zit me al te vervelen en komen er zo van die idiote verhaaltjes in me naar boven x'D.

    x3

    1 decennium geleden
  • MyMiracle

    weiterr..!!!!

    kuss..<3

    1 decennium geleden
  • Elisabethx

    ruby gaat naar huis.
    en jij gaat snel verder.
    pûh.
    de boodschap is wel duidelijk denk ik ;P.
    haha.
    SNEL VERDER DUS!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen