Foto bij eleven.

Jimmy Waters


Ik word er ziek van als mijn ouders dit gewoon beginnen meelezen! :l
Er staat een klein stukje engels in maar anders klinkt dat niet in het nederlands.

"Go Carlo!" Gilde ik met al het gejuich mee. "Pak dat idiote ei gewoon!" Het leek wel alsof het hielp want niet zo lang daarna pakte Carlo het ei en werd zijn draak terug gevangen genomen. "Een daverend applaus voor het harde werk van Carlo Kannewasser! En nu onze tweede kampioen, Fleur Delacour!" Terwijl Carlo onder een hard gejuich afliep kwam Fleur de arena in gelopen haar draak werd losgelaten en het was een spannend gevecht aangezien Fleur het bijna niet haalde. Na het korte gevecht van Viktor Kruml kwam Harry, die natuurlijk weer de gevaarlijkste draak had, de hongaarse hoornstaart. "Accio vuurflits!" Was de enige spreuk die Harry gebruikte, zijn bezem kwam aangevlogen en hij sprong erop. "Pak dat ei, Harry, je kan het!" Riepen ik en Fred. Harry had het ei bijna te pakken maar werd toen bijna -dood- geslagen. Harry vloog hoog en buiten het bereik van de draak, maar die trok zich los en vloog achter hem aan. Harry vloog over de leraren en de draak sloeg net op de plek waar Anderling en Sneep zaten zijn staart neer. "Goed zo, draak!" Riep de tweeling. Er werd de hele tien minuten niets gezegt totdat Harry terug kwam gevlogen, zonder draak... "Daar is hij!" Riep een jongen aan de andere kant van de arena en wees naar een plek boven ons. "Waar is de draak?" Riep iemand anders. "Go Harry!" Gilde ik en iedereen staarde me aan maar juichde toen mee.
Het was groot feest in de leerlingenkamer van Griffoendor. "We knew you wouldn't die, Harry!" Opperde Fred.
"Might lose a leg." Voegde George er aan toe.
"Or an arm!"
"But pack it in all together?"
"Never!"
Schreeuwden ze tegelijk en dansten even in het rond met Harry op hun schouders. "Stop, stop, jongens!" Riep Simon Filister. "Maak het ei open, Harry!" Iedereen juichte enthousiast mee, Harry pakte het ei over van Simon en draaide aan het topje zodat het ei openviel. Er kwam een luid gekrijs uit, we bedekten onze oren en deden teken dat Harry het ei moest sluiten. "Bloody Hell! Wat was dat." Riep Ron door de zaal, iedereen keek van Harry naar Ron. "Kom jongens. Het is al genant genoeg!" Iedereen ging terug in hun vaste groepjes staan en Harry en Ron begonnen te praten. "Er komt een kersbal!" Gilde ik toen Ron, Harry en Hermelien weg waren. Er was net een affiche verschenen op het billboard voor de verplichtte danslessen die overmorgen begonnen.
Ik pakte me een boterham en keek hoe een uil met een groot pakket neerstreek in Ron's cornflakes. "Nou, ga je het nog openmaken?" Zei ik geïrriteerd terwijl Ron zich drukmaakte om de gemorste cornflakess. Hij haalde zijn schouders op. "Oh! Het is van ma!" Hij deed de doos open en haalde er een lelijk zalmroze gewaad uit. "Wat is dit in hemelsnaam! Ginny ik denk dat dit voor jou is." Ginny lachte zich dood toen Ron het gewaad liet zien. "Nee Ron! Het is voor jou. Voor het komende bal! Het is een Balgewaad." Ik kwam niet meer bij van het lachen...

Reageer (1)

  • OhMyFinnick

    Alweer een supergeweldig hoofdstukje(H)(H)(H)(H)LOVE FRED EN GEORGE(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen