Deze is sleeeeecht. Nouja dan wordt de volgende extra laaaang en leuuuuk want dan zijn we bij vijjjjjjftiiiiiig. (cat)
Tom, gevolgd door Bill, Gustav en Georg stappen binnen. “Hiyaa Ruby, nog steeds hier?” Vraagt Gustav, die me als eerste opmerkt. Ik knik. “Ik kon het niet vinden…” “Je had de weg kunnen vragen?” Merkt Georg op. Shit, daar had ik niet aan gedacht. “Ohja, dat had ook gekund… Niet aan gedacht.” Ik merk dat ik rood aanloop, maar Bill begint te lachen. “Nouja, gezellig toch? We kunnen nog iets met z’n 5en gaan doen vandaag. Het is pas kwart voor 3.” “Zo laat pas?” Tom kijkt verbaasd naar de klok. “Het leek wel een eeuwigheid te duren.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • PiNkxNaIlS

    Snél verder, please!
    Ze zijn een beetje verslavend...(flower)
    Xx..Lisatjeh

    1 decennium geleden
  • megakimberly

    Super snel verder :D

    1 decennium geleden
  • Fortune

    verder!
    x

    1 decennium geleden
  • redenmettom

    wauw, door de verveling ben ik je serie beginnen te lezen en ik heb er één woord voor:
    VERSLAVING!
    ik vind hem echt goed. maar als ze slim zou zijn zou ze toch al lang weg zijn? ze weet dat tom opgezet spel speelt dan laat ze haar toch ni doen??? komaan ruby, anders zwaait er wat voor al die menden die je hebben gevolgt in je boosaardig plan!

    snel verder he!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Kissz

    verdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen