BEDAAAANKT voor al jullie reacties <3
& Nee die tekening bij 39, [of 38] heb ik niet zelf gemaakt nee ;p Mocht 'k willen dat 'k dat kon ö

Ik slaak een heel kort, maar hoog gilletje. Echt , ik kan heel veel hebben en ben echt niet zo snel bang, maar van onweer moet ik niks hebben. Dan merk ik dat Tom beweegt, maar ik weet niet precies wat hij doet. Daar is het veel te donker voor. Dan voel ik een hand op mijn heup, en weet niet beter dan dat die van Tom zou zijn. Als ik iemand hoor zuchten die precies lijkt op hoe Tom dat doet, niet dat ik hem ooit heb horen zuchten, weet ik zeker dat het Tom is. Heel even verstijf ik, omdat ik tijd nodig heb om te realiseren dat Tom tegen me aanligt. Als ik weer een flits zie span ik me alleen maar meer aan, en blijkbaar heeft Tom dat gemerkt, want zijn hand verdwijnt van mijn heup maar maakt nu lange lijnen over mijn rug. Het kriebelt en voelt reuzefijn. Ik zucht een keer en al mijn spieren verslappen weer. Ik had niet eens in de gaten dat de donderslag al tien keer voorbij is geweest.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (16)

  • Unheilig

    Hij is wakker! n_n

    1 decennium geleden
  • Klungelsmurf

    Snel verder gaan!!!

    Kus Fabienne

    1 decennium geleden
  • Fortune

    verder!
    x

    1 decennium geleden
  • TOMSDICK

    VERDER VERDER VERDER. Ik meen he tje moet verder gaan ik ga dood zometeen oke dramatischer kan niet x'D
    .<33

    I ADORE YOU .<33

    1 decennium geleden
  • MearaLilith

    weiterrrrrrrrrrrrrrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen