'Pff. Nee, natuurlijk niet.' Lieg ik.
'Justin, je moet weten dat je niet kunt liegen. Dus vertel me de waarheid maar.' Zegt Maddison.
'Oke, misschien vind ik twee mensen wel een beetje leuk.' Zeg ik en mijn gezicht word rood.
'Het is Chris.' Zegt ze.
'Misschien.' Zeg ik.
'Justin, ben jij homo dan?' Vraagt Maddison en ze kijkt me aan.
'Ik weet het niet.' En een zucht verlaat mijn mond. Ik ondersteun met mijn hand weer mijn hoofd en kijk weer naar Chris. Die ook weer naar mij kijkt. Weer zwaait Maddison met haar hand voor mijn gezicht. 'Met jou valt echt niet te praten. Je bent gewoon te verliefd." Zegt Maddison en lachend schudt ze haar hoofd. Ik lach met haar mee.
'Ik ben de andere. Die je leuk vindt, toch?' Vraagt Maddison. Ik knik.
'Do you like me too?' Vraag ik aan haar en ze haalt haar schouders op. Daarna richt ze zich weer op haar werkt. Ik sta op en loop het lokaal uit. Dan loop ik naar de toiletten. Dan komt Chris achter me aan. Ik kijk om en hij komt naar me toe. Voordat ik iets kan zeggen of vragen, drukt hij snel zijn lippen op die van mij. Eerst worden mijn ogen groot van schrik, maar dan doe ik ze langzaam dicht en zoen mee met Chris. Dan haalt hij zijn lippen van die van mij. 'Tell it nobody.' Zegt Chris. Hij doet even een vinger tegen zijn mond en gaat dan de klas weer binnen. Dat was raar, maar wel lekker.


Zit in de bus van Utrecht naar Noordwijk. (:
Dus sorry, naar hij is wel kort. I'm sorry.
xkus.

Reageer (3)

  • JelenaB

    Oja Kudo;)

    1 decennium geleden
  • JelenaB

    Hahahahah THE BOM dit stukje gewoon te geniaal voor woorden daarom moet je dus verder gaan!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • xxswaggie

    hahaha (lol) geniaal stukje

    snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen