-004- Chapter 1: Raindrops (Part 3)
xxx
Ps: Sorry als ik verleden tijd met tegenwoordige tijd door elkaar hou
' Beat! Rennen!'.' R..Retto! Wacht op mij!'. Beat en Alegretto rennen snel de bocht om. Het scheelt geen haartje, want een paar seconden laten komt een vrouw met een bezemsteel naar buiten. Ze houd hem dreigend in de lucht en roept:' He! Waar gaan jullie heen met mijn brood?!'. Ze kijkt om zich heen en toen ze niemand zag , liet ze haar bezemsteel rusten.' Die schobbejakken weer! Misschien moet ik de volgende keer het deeg wel vergiftigen' zegt ze. Nog steeds woedend, gaat ze weer naar binnen. Beat haalt opgelucht adem.' Oeh. Dat scheelde niks Retto'. Allegretto haalt zijn neus op.' Dat? Dat was een eitje' zegt hij nonchalant.' Makkelijk? Jees, als je dat makkelijk vond, wil ik echt niet iets moeijlijks zien' zegt Beat met een glimlach. Allegretto loopt met zijn handen vol richting het plein en zegt:' Maak je geen zorgen. Kom op, laten we het brood bezorgen. Ik denk dat iedereen wel hingerig is'. Beat kan hem nog net op een drafje bijhouden, omdat de kleren die hij aanheeft net een tikje te groot zijn.' Ja, oké. Maar ik hou zeker niet van de ratten daarbeneden' zegt hij somber.' Kom op, wat dacht je dan? Ik bedoel, ze leven in het riool. Er is altijd wel een rat of twee' zegt Allegretto serieus.' En plus'. Allegretto houd zijn brood een beetje in de lucht.' Wij dragen versgebakken brood. Je hoeft geen rat te zijn om hier een hap van te willen'. Beat is nog steeds een beetje bang.' Maar wat doen we als we aangevallen worden?' zegt hij. Allegretto stopt even, om zeker te weten dat hij het goed had gehoord.' Laat een paar ratten je niet zo bang maken. Ik heb de laatste keer ze ook toch opgeruimd?' zegt hij een beetje bozig. Beat's ogen worden iets groter.' Ja....dat denk ik wel'.' Daarnaast, de mensen die het geluk hebben in huizen te leven, zijn niet de genen waarbij wij het brood brengen' zegt Allegretto serieus. Beat knikte en samen liepen ze richting het riool.
In het riool horen ze een vreemd geluid. Als ze naar binnen gaan, staat er een reusachtige muis tegenover hen. Allegretto haalt zijn zwaard achter zijn rug vandaan en zegt:' Pas op Beat. Hij is achter het brood aan'. Beat kijkt de rat pissig aan en zegt:' Er zijn mensen die op dit brood wachten en we hebben niet genoeg om iets te geven aan jou!'. De rat hief zijn klauw e viel aan.
Reageer (3)
Sorry dat ik zo laat ben, maar ik was er gister mee bezig, en heb per ongeluk op vorige geklikt, en het was erg, en heb niet opgeslagen. Ik ga morgen het posten!
1 decennium geledenXxx
DE jngens gaan winnen
1 decennium geledenschobbejakkenxD
1 decennium geledenooh a fight