Italië dat is waar ik ben. Ik pak mijn tas en haal mijn mantel eruit. Ik ben blij dat ik de spullen van de jongens aan Hermelien heb gegeven want anders hadden Draco en Blaise nu geen kleding. Als ik dat denk gaat er een steek door me heen. Ik begin met rennen en loop naar Volterra. Als ik daar aankom is het al donker. Ik loop naar het steegje naast de kerk. Ik zie daar Felix en Demetri staan. Ze laten me stoppen en gebaren dat ik me kap moet afdoen. Als ik dat heb gedaan schrikken ze even maar laten me er toch langs. Ik haal de putdeksel uit het gat en spring er vervolgens in. Als ik door de gangen loop kom ik Jane tegen. Als ze me ziet rent ze vrolijk naar me toe en geeft me een knuffel. Ik knuffel haar terug en laat haar daarna weer los. “ Jane ik moet dringend met Aro praten onder vier ogen het is oorlog in mijn wereld en ben net ontsnapt aan de meest duistere tovenaar die er bestond.” Zeg ik serieus. Ze kijkt me aan en wenkt me dan mee te komen. Onderweg praten we wat bij. Als we de zaal binnenkomen zie ik Aro verbaast kijken. Ik loop naar hem toe en hij wenkt me mee te komen. We lopen naar een aparte kamer. Hij maakt een gebaar dat ik vrijuit mag spreken. “ Ik ben hier om jullie om een gunst te vragen. Eigenlijk twee maar dat maakt niet uit. Ik vraag jullie of ik hier tijdelijk kan blijven totdat mijn broer hier komt en ik kom hier om te vragen of jullie ons kunnen helpen. Ik weet dat u ook een tovenaar bent en ik weet niet of u Voldemort kent maar hij is herrezen en het is oorlog. Harry Potter de jongen waar hij op uit is is nu bezig alle Gruzielementen te vernietigen die Voldemort heeft gemaakt en als hij dat heeft gedaan zullen ze hierlangs komen om Jullie om hulp te vragen zodat we kans maken de oorlog te winnen aangezien hij de reuzen en trollen en dementors voor zich wist te winnen willen wij de vampiers voor ons winnen zodat we de oorlog kunnen winnen verder wil ik vanaf hier alle shape-shifters een brief sturen om hun hulp ook te vragen zodat wij in de meerderheid komen. Voldemort zelf weet nog niks van vampieren en shape-shifters en ik wil dat als jullie en de shape-shifters meedoen jullie samen werken met alle leerlingen van Zweinstein zodat we allemaal gewoon weer rustig verder kunnen gaan met onze levens zodat de mensheid niet uitsterft wat wel gaat gebeuren als we de oorlog niet winnen en dat betekent dat de vampiers ook uitsterven.” Vertel ik hem. Hij denkt diep na. “ Ik zal dit met de andere overleggen en je bent hier altijd welkom. De uilen zijn hierachter achter die deur verder kun je hier slapen en schrijven.” Zegt hij. Hij loopt de kamer uit en ik pak meteen een stuk perkament en begin te schrijven.

Beste Shape-shifters

Ik wil jullie om een gunst vragen. In de tovenaars wereld is het oorlog en ik vraag jullie om hulp. Ik wil wel zeggen dat ik de vampiers ook heb gevraagd en dat als jullie als jullie meedoen wel moeten samen werken. Want als we de oorlog verliezen zal de mensheid uitsterven. Ik zou graag willen dat als jullie meedoen jullie naar Volterra komen en bij de poort tot ‘s nachts wachten zodat ik jullie kan meenemen naar de tijdelijke verblijfplaats. Als we vertrekken en u bent er niet zal ik nog een brief sturen om te zeggen dat we vertrokken zijn en dat u niet meer kan komen.

Met vriendelijke groet Sky Zabini.

Ik kopieer de brieven een aantal keer en loop dan met alle brieven naar één van de uilen. Als ik een uil heb uitgekozen vraag ik hem om de brieven zo snel mogelijk naar alle shape-shifters te brengen. Dan begin ik opnieuw met een brief.

Beste Blaise & Draco

Ik wil jullie even zeggen dat ik bij de volturi wacht op jullie totdat jullie alle Gruzielementen hebben verwoest. Ik heb ook nog wat brieven naar alle Shape-shifters gestuurd zodat we een hoop versterking krijgen. Ik wil jullie zeggen dat ik van jullie hou en willen jullie dat ook aan de rest doorgeven. Ik hoop dat ik jullie snel zie en ik regel alle versterking wel.

Ik hou van jullie
Xxx Sky

Als ik de brief af heb loop ik naar een andere uil en vraag hem om deze brief naar Draco & Blaise te sturen.

Reageer (1)

  • noraxxx

    oeh!!
    Sky houdt van Draco en Blaise
    en ik van jouw verhaal
    snel verder(typing)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen