sorry als het te kort is of als het niet klopt laat het me maar weten en laat alsjeblieft reacties achter

Sky Pov.
Tijdsprong tot de bruiloft

Het was zover. Toen ze klaar waren met de kus. Liepen Draco, Blaise en ik naar Bill & Fleur om ze te feliciteren. Ik gaf Bill een hand en Ik gaf Fleur een zoen op beide wangen. Daarna liepen we naar een tafeltje en gingen we zitten. Niet veel later kwamen Ron, Harry & Hermelien bij ons zitten. ’knal’ hoorde we niet veel later vlogen de spreuken ons om de oren. We pakten allemaal Hermelien vast en toen verdwijnselde we. Toen ik mijn ogen open deed zag ik dat we in een stad waren. “Waar zijn we?” vraagt Ron. “ We zijn in Tottenham Court Road, in Londen” antwoord Hermelien. “ We moeten ons omkleden. Hier trek dit aan.” Zegt ze terwijl ze ons allemaal een spijkerbroek geeft en de jongens een blouse en ons een topje. Als we ons hebben omgekleed zie ik dat Draco’s blouse verkeerd zit geknoopt. Ik ga voor hem staan en knoop zijn blouse snel goed. Als ik dat heb gedaan gaan we een café in. Ron, Harry & Hermelien bestellen een cappuccino en ik pak drie milkshakebekers met bloed en geef er één aan Draco en Blaise. Als de serveerster weg is begint Harry met praten. “ Waar moeten we eerst heen? ” Vraagt Harry. Als ik antwoord wil geven komen er twee zwaar gebouwde werklui binnen die aan het tafeltje naast ons gaan zitten. “ We moeten eerst een plek vinden waar we kunnen slapen. Het liefst in de dreuzelwereld of op een onbewoonde plek een bos bijvoorbeeld.” Fluister ik. “ En we moeten de orde vertellen dat we hebben kunnen ontsnappen. Kan één van jullie die toevallig want wij zijn er niet zo goed in.” Vraagt Hermelien fluisterend. Ik kijk naar Blaise en hij knikt naar mij. Als ik mijn oren spits ( of hoe je dat noemt) hoor ik hoe de mannen met elkaar fluisteren. “ Als jij die drie knappe pakt pak ik die andere drie.” Fluistert de linker. “ Bukken.” fluister ik. Ik sta op en loop naar de mannen naast ons. “ Ik ben gevleid dat jullie mij, mijn broer & mijn vriendje knap vinden maar ik zou maar vast rennen als ik jullie was.” Fluister ik kill in hun oor. Ik kijk ze in hun ogen en laat mijn ogen zwart kleuren en mijn tanden groeien. Als ze dat zien willen ze hun toverstok pakken maar als ze die niet vinden merken ze dat Draco & Blaise achter hun staan met zwarte ogen en lange scherpe hoektanden. “Ze zijn bang. Ga naar de anderen en breng ze in veiligheid ik ga met hun mee en zie jullie snel.” Fluister ik zo zacht dat alleen vampiers het kunnen horen. Als ze verdwijnselen pak ik ze snel vast. Als ik weer sta kijk ik om me heen en zie ik allemaal dooddoeners staan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen