Elise's pov

Maya en ik zitten op mijn kamer als ik de deur open hoor gaan. 'Wat een SLIJMBAL!' ik draai om en zie Lisanne boos in de deuropening. 'Maar, Lisanne,' begint ze met een zielig stemmetje. 'Ik bedoel dat ik van je hou! BAH!' Ze ploft op mijn bed. 'Hij meende het wel.' probeert Maya nog. 'Wil je nog steeds weg?' vraag ik. 'Ja... Nee... Weet ik veel.' zegt Lisanne besluiteloos. 'I HATE LOVE!' Roep Lisanne tegen het plafond. Maya en ik beginnen te lachen. 'Wat is er zo grappig?!' vraagt Lisanne verrast door onze reactie. 'Gister was het nog van: Ik hou van liefde!' zegt Maya overdreven. 'Dat was gisteren...' probeert Lisanne in te brengen. 'En dit is vandaag. Wat hebben jullie allemaal gezegd?' 'Niet veel. Hij bleef zeggen van Ik hou van je! En ik werd het zat dus liep ik weg.' Maya en ik zaten haar met ongeloof aankijken. 'Wat nou!' brengt Lisanne hopeloos uit. 'Hij geeft toe dat hij van je houdt en jij loopt weg?!' roept Maya. 'Oke, als je het zo zegt klinkt het heel dom van me.' geeft Lisanne toe. 'HET IS DOM! GA TERUG!' Roep Maya harder. 'Oke, Oke! Ik ga al.' Lisanne staat op en loopt naar beneden.
'Hoe gaat het eigenlijk met Louis?' vraag ik aan Maya. Ze kreeg een grote glimlach op haar gezicht. 'Goed, dus?' nam ik aan. Ze knikt. 'En jij met Harry?' 'Wow, Watte?' Ik schrik van die vraag. Harry en ik. NoWay! 'Dat is niets... Hij kan aardig zijn, maar dat is het wel weer.' Maya kijkt alsof ze me niet gelooft. 'Waarom bloos je dan?' 'Doe ik niet!' spreek ik hard tegen. 'Kijk dan eens naar de spiegel.' Ik zucht en loop naar de spiegel. Hmm, ze heeft gelijk. Ik bloos. 'Valt wel mee. Dit kan ik geen blozen noemen.' Maya zucht. 'Eerste fase: ontkenning.'

Reageer (1)

  • AcceptYou

    hahaha, ik verteld tegen miriam dat ik in jou verhaal een dag geleden nog i love love... en toen stond dat daar...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen