Foto bij Chapter Five.

Yihaaaaa (:

Het eten dat Brunilda samen met Niall had klaargemaakt, was echt heerlijk. Ze hadden een soort van salade gemaakt met veel worteltjes voor Louis en er zaten ook tomaten en paprika's in. "Bruni, het is super!" zei Kelsey. "Don't forget, ik heb het wel samen met Niall gemaakt, hoor. Hij heeft supergoed meegeholpen." "Zo ken ik mijn neef! Hij is super in koken hè?" zei ik. "Ja, echt wel." Blijkbaar genoot Niall van de complimenten want je zag dat hij direct opfleurde. Ik hielp met de tafel af te ruimen en ging dan tussen Louis en Liam zitten. Zayn zette de tv aan en zapte naar ITV1. "Naar wat gaan we nu eigenlijk kijken?" vroeg Olivia benieuwd. "Dat zal je zo wel zien. Heb geduld, het programma begint binnen vijf minuten." zei Harry. "Aargh, ik kan echt niet zo lang wachten. Jullie willen niets loslaten en dat maakt me nóg nieuwsgieriger." zei ik. De jongens haalden hun schouders op en Niall stak z'n tong uit. Het vorige programma was juist geëindigd en het volgende ging zo beginnen, alleen was er wel nog reclame tussen de twee programma's. "Nee! They are killing me!" riep ik luid. "Waarom, nichtje?" "Waarom moeten ze daar altijd reclame tussen steken?" Liam klopte op m'n rug en keek me aan met een blik van ik-weet-hoe-je-je-voelt. Na nog een hele reeks reclame over nieuwe auto's en shampoo, begon eindelijk het programma. Het was een soort muziekprogramma die de nieuwste liedjes toonde. Op een gegeven moment keken de jongens elkaar grijnzend aan. Het was best vreemd en waarom ze zo deden wist ik echt niet. De presentator kwam weer op het podium en zei: "En nu het moment waarop iedereen gewacht heeft. One Direction zal zo meteen hun debuutsingle 'What makes you beautiful' brengen." Aan de gillende meisjesstemmen te horen, was het een band die bewonderd werd door tienermeisjes. Het gegil werd luider en je zag dat de band op het podium kwam. Maar de jongens die in de band speelden, kwamen me iets té bekend voor. Opeens wist ik wie het waren, het waren de jongens die naast me zaten inclusief mijn neef Niall. Mijn vriendinnen en ik keken met een open mond van de tv naar de jongens. "Niall? Ik wist niet dat je in een band zat. Kon je me dat niet es vertellen of zo?" "Tja, ik wou dat je er zelf achter zou komen." "Ik wil alles weten hoe het gekomen is!" Ik was nog steeds verbijsterd. "Ik wil het vertellen!" riep Harry door de woonkamer. "Harry, ik denk dat ik het beter kan vertellen." zei Louis.

Reageer (3)

  • BQueen

    Haha,super! :3

    1 decennium geleden
  • Jagkass

    Super leuk verhaal! Ik zat me al helemaal in te beelden hoe ze daar zaten! (:
    Snel verder!

    Xoxo

    1 decennium geleden
  • savedtaccount

    Jeej worteltjes^^
    super geschreven<33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen