Ilse.
Ik was vroeg opgestaan omdat ik de laatste dingen moest regelen. Ik pakte mijn gitaar en mijn koffer en zette die in het halletje neer. Ik sprak wat laatste dingen met mijn stiefmoeder en ik zuchtte. Het was een ramp. Gelukkig hoorde ik de deurbel al best snel. Ik liep naar de deur en wilde open doen. Claudia duwde me aan de kant en deed de deur open. Ze liep naar buiten. ‘Moet je niet even je eigen koffer pakken?’ Ik hoorde Rosa’s stem en glimlachte. Waarom probeerde ze het iedere keer weer. Ze wist dat het niet zou lukken. Toen Claudia doorliep pakte Rosa maar een koffer van mij over. Ik glimlachte en was haar dankbaar. Ik legde mijn koffer ook in de auto en legde toen mijn gitaar er boven op. We deden de auto kofferbak dicht en we gaven elkaar een stevige knuffel. We gingen in de auto zitten en ik deed de deur achter mij dicht. Ik zag Niall en zei hem gedag. Claudia zat weer achter haar mobiel. Ik zuchtte en keek naar Rosa. Ze gaf Niall een kus. Ik irriteerde me aan claudia nu al. Ik moest nog minimaal een paar maanden met haar opgescheept zitten. De autorit was best raar. We waren de hele tijd heel stil en we zeiden bijna niets. Waarschijnlijk kwam dat omdat Claudia erbij zat. Het was gewoon anders. Claudia gebruikte me keihard en ik wist gewoon dat het op een moment fout moest gaan. Thuis had mijn stiefmoeder tegen me gezegd hoe alles zou gaan. Ik zou me verstoppen met een microfoon en ik zou zingen. One Direction mocht me niet zien. Als dat zou gebeuren was mijn geheim over. Ik vond het lastig, ik wilde niet liegen tegen ze. Ik keek naar buiten en zag dat er een helicopter stond. Ik dacht dat we met het vliegtuig zouden gaan. Ik stapte uit en Niall en Rosa volgde me. Ik lette niet eens op Claudia. Ik pakte mijn koffer en gitaar en ik zag dat Niall de koffer van Claudia zou pakken. We liepen de helikopter, Ik zag dat Harry al in de cabine zat en de stoel naast hem was leeg. Ik ging naast hem zitten en glimlachte. ‘Hi.’ Ik was best verlegen en ik deed mijn gordel alvast om. ‘Hey.’ Het was raar om met elkaar te spreken aangezien ik nu eigenlijk een manager was van Claudia. ‘Fijn om je te zien.’ Ik knikte en glimlachte. Ik hoopte dat ik nu gewoon wat meer contact met hem zou kunnen krijgen.

Harry.
Ik keek naar Ilse en glimlachte. Ze was nog altijd beeldschoon. ‘Hey.’ Ik keek naar haar en glimlachte. Ik wist dat iets niet honderd procent was. Ik wist dat Ilse, haar stiefzus haatte. Ik keek naar Claudia die druk met Zayn en Liam aan het flirten was. Beiden hadden ze er geen interesse in. Dat begreep ik ook wel. Liam had al een vriendin en Zayn had alleen interesse in brunettes en niet in blondines. ‘ Ik heb er zin in..’ Ilse knikte. ‘Ja, ik ook, het wordt geweldig. Niet dat ik je vaak zie.’ Ik haalde mijn schouders op en keek naar haar. ‘Het feit dat je in mijn buurt ben vind ik al leuk.’ Ik zag dat Ilse moest blozen en ik glimlachte. Ik zag in mijn ooghoeken dat Niall en Rosa al alle twee sliepen. Die konden nooit wakker blijven. Ik zag Louis al met een stift aan komen en Hij liep naar Niall toe. ‘Louis niet doen!’ Ilse keek geschrokken en Ik zag dat Niall wakker werd. ‘Ilse wat doe je nou!’ Louis klonk geïrriteerd maar Niall die was opgelucht dat Ilse hem wakker had gemaakt. ‘Niall is het gewend. Hij slaapt altijd op reis. Net zoals Rosa.’ Ilse schudde haar hoofd. ‘Maar dan is het nog niet leuk als hij met stift wordt bekliederd.’ Ik zag dat ze moest lachen en ik grijnsde. ‘ Oke misschien is het toch wel een beetje leuk, maar wel zielig.’ Ik haalde mijn schouders op en zag dat Niall nu weer klaar wakker was.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen