Srry,ik kon geen foto vinden

Toen Mark wakker werd hadden ze broers belooft om ergens heen te gaan wat de WegisWeg heetten.Mark had zich al omgekleed toen zijn broers zijn kamer kwamen binnenstormen.Hun hadden amper hun shirts aan.Want ze namen die mee naar Mark's kamer.Mark had een naar gevoel gekregen ze broers waren sterk,grappig en gespierd.Het enige ding wat hij van hun had was gespierd zijn hij kon niet echt grappig zijn zoals zijn broers altijd zeiden:Op een dag leer je het,broertje. Ze broers heetten Benjamin en Carlo.Hij was wel gewend aan die namen hij wist wat Benjamin betekende dat betekende jongste maar hij was zelf de jongste.Gelukkig werd Benjamin altijd Ben genoemd. Ze broers waren nog niet klaar met eten maar hij zelf wel,toen ze broers eindelijk klaar waren zei Ben:'kom,broertje naar de WegisWeg.We gaan met brandstof'.Oke;zei Mark.Mark liep naar de haard en pakte een stukje brandstof en zijn naar de WegisWeg,ze broers kwamen ongeveer 2 minuten later dan hem aan.Toen ze uitendelijk alles hadden gekocht zei Mark:'Dank jullie wel dat jullie meegingen'.'Geen dank hoor,broertje;zei Carlo. Daarna gingen ze naar huis.

Ze sliepen weer en toen was de grote dag voor Mark aangebroken hij ging naar Zweinstein. Hij pakte zijn koffer kleedden zich snel om en ging naar het station ze broers gingen natuurlijk ook weer naar Zweinstein. Hij moest naar perron 9¾ waar de trein naar Zweinstein op wachten.Toen Mark in de trein was zag die nog dat één coupé leeg was met een zwartharige jongen met een bril en een roodharige jongen,Mark dacht hoe kan het ik heb zelf ook rood haar.Hij vroeg of hij er bij mocht zitten.De roodharige jongen zei 'Ja,hoor'. Mark zei: Zullen we ons voorstellen."Ja,hoor;zei de roodharige jongen."Ik ben Ron,Ron Wemel ,jij bent?" en hij wees op Mark."Ik ben Mark,Mark Roos,jij bent en hij wees op de zwartharige jongen."Ik ben Harry,Harry Potter"zei Harry.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen