Hoofdstuk 6
Blaise Pov.
Ik zie dat Sky diep in gedachte is en sta langzaam op. Als ik de trap afloop zie ik Dray zitten. Ik tik hem even aan en wenk hem om even mee te komen. “Ik weet dat je verliefd op mijn zusje bent Dray. En ik vindt het oké als je iets met haar krijgt maar als je haar breekt breek ik jou.” Zeg ik dreigend. Ik zie Dray knikken en ik loop weer terug.
Draco Pov.
Als Blaise weg is loop ik naar het verboden bos en ga bij het meer zitten. Ik schrik op uit mijn gedachte als ik een takje hoor breken. Als ik opkijk zie Sneep staan. Ik kijk weer weg en hoor hoe hij naast me gaat zitten. Even later hoor ik weer een takje kraken. Ik kijk weer om me heen maar zie niks. Dan voel ik een windvlaag en een stekende pijn. Ik hoor hoe Sneep een paar spreuken roept en dan wordt het zwart. De pijn blijft. Dit is nog erger dan crucio.
Serverus Sneep Pov.
Als de vampieren weg zijn draai ik me om naar Draco en zie dat ik te laat ben om het gif te stoppen. Ik til hem op en breng hem naar de ziekenzaal. Als ik poppy heb verteld wat er gebeurt is ga ik snel Blaise en Sky halen en loop met hun richting het kantoor van Perkamentus.
Sky Pov.
Blaise en ik lopen achter Sneep aan. Als we bij Perkamentus aankomen begint Sneep te vertellen dat Draco ook is gebeten en dat we hem niet meer kunnen helpen. Als ik hoor dat hij in de ziekenzaal is ren ik er naar toe op vampiersnelheid. Als ik er ben zie ik pansy zitten. Als ik zie dat ze zijn hand vasthoud en hem kust ren ik weg en loop naar buiten. Als ik buiten aankom loop ik naar de plek waar de aanval was in de hoop de vampiers die hem dit hebben aangedaan te vermoorden. Als ik aankom zie ik de vampiers zitten. Ongemerkt sluip ik dichterbij en draai de eerste zijn nek om en dan pas stormt de rest op me af. Het is 1 tegen 5 dit ga ik niet winnen. Als ik ze volgens mij allemaal heb vermoord voel ik hoe er 1 in mijn schouder bijt ik geef een schreeuw en gooi hem van me af als ik hem heb vermoord nadat ik 3 keer ben gebeten hoor ik nog een vampier aankomen. Ik ga in de aanvalshouding staan en wacht totdat ik hem kan zien. Als ik zie dat het Blaise is begeven mijn knieën het en zak ik in elkaar.
Zal ze sterven of blijven leven?
Er zijn nog geen reacties.