Foto bij 3 Smekkies and frogs

okey ik weet niet wat smekkies in het engels is duss....... ach jah smekkies klinkt ook leuk

Een kwartier later vlogen we boven de oceaan. we waren niet gezien door dreuzels en hadden genoeg brandstof. Terwijl we vlogen trok ik een bakje smekkies open en propte er een in mijn mond. Meteen daarna spuugde ik hem alweer uit. "Gadverdamme, hij smaakt naar kots!" Alohomoraize keek me medelevend aan. "Ik had net kersen, althans zo smaakte het op het begin....." Ik werd nieuwsgierig "en daarna?" "Daarna werd het koboldenpis" Ik begon al te kokhalzen op het moment dat ik er aan dacht. Snel plukte ik een paars zakdoekje uit mijn toverstok en veegde het raam af. Nadat ik het zakdoekje weer had weggetoverd probeerde ik een rare bruine smekkie - je moest immers niet altijd op het uiterlijk afgaan. Het was een vreselijke keus, met moeite slikte ik hem door. Alohomoraize trok een waarom-kijk-je-alsof-je-daarnet-een-hele-hele-hele-rare-smekkie-hebt-gegeten gezicht. "Potgrond" mompelde ik. Alohomoraize knikte wat en at er ook een. "Damn! Slak!" riep ze uit. Zelf pakte ik een witte smekkie uit de doos. "Ik denk dat ik pepermunt heb." Alohomoraize keek me hoopvol aan terwijl ik het snoepje in mijn mond stak. Dit was werkelijk de raarste smekkie ooit, "papier." Alohomoraize volgde mijn voorbeeld en zocht ook een witte smekkie uit. "Yek! Karnemelk, over de datum."

Nu wa ik die vieze smekkies zat. "Ik ga safe spelen en neem een chocokikker." En ik gooide de bak met smekkies weg waarna een enorme berg Cocokikkers z'n plaats innam. Ik pakte een kikker. In al mijn hyperheid maakte ik het doosje te wild open. De kikker sprong meteen in de kofferbak. "Er zijn er meer" lachte Alohomoraize. ze pakte een vreemde zwarte doos. "Aloho wat ga je doen?" "Ik neem een dropje uit de mysterieuze snoepdoos." ze stopte haar hand er in en trok hem gelijk terug. "Whaaa dropbijtertjes!" Terwijl ik haar medelevend aankeek Pakte ik een kikker. Ineens doemde er een enorme berg voor ons op. Snel stuurde ik er omkeen waardoor ik mijn kikker los liet. Op het moment dat de kust weer veilig was keek ik op. De kikker die ik daarnet vasthad zat op het raam. Ineens kreeg ik een geweldig idee. Ik pakte de kikker en propte een smekkie tussen zijn poten. Alohomoraize keek toe terwijl ik hem opat. "Gadverdamme poep en choco, geen goeie combi!" Alohomoraize propte een gele smekkie in de bek van een andere kikker, waarna de kikker wegsprong. "Oh nee geel was citroen! het zit ons echt niet mee!" "Geel was waarschijnlijk oorsmeer ofzo" suste ik haar. "Trouwens wil jij nog Voldie plaatje? ik heb er al een stuk of twintig." "Graag, alleen heb je er vast geen die ik nog niet heb. Ik heb er namenlijk 127." was Alohomoraize's antwoord "zullen we ze dan maar ontleden?" Ik had weer een geniaal moment. "Nee we geven ze een neus!" Alohomoraize's gezicht klaarde op. "Goed idee!" "Ja he! We zijn er trouwens bijna."

Reageer (6)

  • Delic

    Ik claim eerste reactie!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen