Foto bij 001

Ik weet dat het nu nog een beetje saai is, maar in het begin is het gewoon meer dat je de hoofdpersoon een beetje leert kennen. Bedankt voor alle abo's!

Kudo en reactie? (A)

“Morgen!” Mijn zusje mompelt een vaag antwoord terug en ging weer verder met het klaarmaken van haar brood. Snel werp ik een blik op de klok; al kwart over zeven. Zoals gewoonlijk had het me weer eens veels te lang gekost om mijn kleding uit te zoeken. Pas na de honderdste outfit was ik tevreden met mijn look én vond ik dat ik er niet dik in uitzag. Zo snel mogelijk smeer ik mijn boterhammen voor op school en voor het ontbijt.
Na nog geen vijftien minuten was ik alweer klaar, met het klaarmaken van mijn brood en het eten van mijn ontbijt. Vlug ren ik de trap op om mijn haar te doen en nog even snel mijn tanden te poetsen. Als ik niet op schiet, kom ik zeker weten te laat. *bzzbzzz* Snel tover ik mijn mobiel tevoorschijn. Een sms’je van Zoey. “Fiets je mee?” Zo vlug als ik kan a ik met mijn vingers over het toetsenbord: “Jep, zie je zo. xx” Eenmaal boven kijk in de spiegel. Mijn bruine haar valt met een kleine slag langs mijn gezicht. De highlights die ik deze zomer had laten zetten zijn nog maar vaag te zien; het was ondertussen dan ook alweer herfst. Ik pak het dichtstbijzijnde elastiekje en bind mijn haren vast in een hoge staart. Zo dat was ook weer klaar. Tegenwoordig draag ik eigenlijk alleen nog maar een staart. Mijn gezicht lijkt daardoor een stuk dunner.
“Sam!” Mijn moeders stem was door heel het huis te horen. “Ja?!” roep ik snel terug. De deur van de garage vloog open en mijn moeder liep naar binnen. “Je was je broodtrommel vergeten.” “Oja,” mompel ik afwezig. “Tot vanmiddag.” “Veel plezier op school!” Terwijl ik mijn jas aantrek loopt mijn moeder weer weg. Daarna pak ik mijn fiets en loop naar de deur. Met een zucht pak ik de klink vast; weer een dag mengen tussen de coole mensen, nerdo’s, ‘gangsters’, stille en met name, knappe mensen…

Reageer (4)

  • SuperrrLouis

    we hadden het tijdens het eten over wallah-mensjes(vn die mensjes die alleen maar wallah zeggen) en toen maakte mijn vader een fantastisch (foute) opmerking: 'Wallah, schudt met je ballah' =D
    en toen even later was er op het verhaal iets oveer een markt en een man met een mes, en toen zei mijn vader: 'Je mag tegenwoordig ook niks meer' (sarcastisch he) en toen dacht ik zo wallah, ik snij af jou ballah =p
    en toen moest ik heel erg hard lachen xD
    -het heeft er niks mee te maken maar bij dat gangsters nerdo's enz en toen dacht ik daar aan

    verder!

    1 decennium geleden
  • Erinyen

    Cool!!

    1 decennium geleden
  • JenniBieber

    snel verder! <333

    1 decennium geleden
  • LostMoments

    Goed geschreven hoor
    Snel verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen