We reden de hoek om nattaly, die aan het stuur zat en john die bij haar voor in de auto zat waren luidkeels aan het joellen. terwijl ik en Martin aan het smoezen waaren. ik klikte de riem dicht warop John om keek en luidkeels 'heb je Anna ook weer hoor zij moet als enige een gordel om!' riep.
We reden weg, Nattaly starte de auto en reed Laggend de hoofd weg op.
Ik lagde een beetje met Martin, Nattaly en John vonden het wel erg grapig ze lagde dan ook half huilend, toen ze een beetje uitgelaggen waren draaide Nattaly zig om, legde haar hand op mijn knie en lagde lief 'trek je maar niks van ons aan hoor Ann we hebben een glas op we zijn een beetje melig' ik lagde, maar in een oog opslag zag ik een zwarte auto recht op ons af komen. 'NATT!! KIJK UITTT!!' riep ik nog maar het was te laat ik weet nog hoe de zwarte auto recht tegen ons aan botste en we alemaal met een klap naar voor werden geslingerd. ik weet nog hoe Johns hoofd tegen de ruit aan sloeg, en het geluid van kraakend glas en ons geschreuw mijn oren vulde ik weet nog dat ik Martins hoofd tegen de mijne voelde slaan. toen werd alles zwart, alles wat ik me daarna nog herriner is dat ik mijn oogen opende en in het gezicht keek van een kaale man met een blouw mondkapje om die blijkbaar aan het praten was want ik zag zijn kaaken openneer bewegen. Na een paarkeer geknippert te hebben begon ik langzaam mijn gehoortrug te krijgen ' Anna Flory, Anna Flory kun je me hooren Anna' duizelig en nog licht in mijn hoofd knikte ik 'ze is Stabiel' zij een vrouwen stem achter mij 'ze heeft een lichte hersenschudding, een gebrooke arm en een aantal niet ernstige snij wonden' zij de vrouw die warschijnlijk de zuster was, ik wist niet waar dat wijf het over had ik voelde me vreselijk mijn hele lichaam voelde alsof het aangevallen was door 1000 stieren! Alles in mijn hoofd draaide en bonkte ik voelde me hoog misselijk en ik probeerde te bewegen maar alles deed veel en veelste veel pijn om te bewegen, langzaam voelde ik mezelf weer wegzakken...

In een schrok ik wakker bezeet schoot ik over eind 'het was maar een droom..'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen