Foto bij going to Beth

ze knikte ongelofelijk hefig. Geschrokken nam ik haar hoofd vast. 'Straks bezorg je jezelf nog een hersenschudding'[/i] zei ik bezorgd. 'Een pindaschudding Marco, een pindaschudding' verbeterde ze me met opgestoken wijsvinger en gesloten ogen. Ik zuchtte. Beth toch. 'En zeg nu eens hoe hij heet' drong ze aan. 'Romeo' zei ik. 'Aaaaah, zo romantisch' zei ze dromerig.

'Eu...Ik moet gaan' zei Beth en ze trok haar schoenen weer aan. Ze sprong van de zetel en liep richting de deur. Ik liep haar achterna. ze trok de deur open en gaf me nog snel een knuffel. 'Beth, asjeblief' gromde ik. 'Sorry' giechelde ze. Ze liep naar buiten maar draaide zich nog eens om. 'Veel succes met Romeo hé' giechelde ze en ze liep weg. Met rollende ogen sloeg ik de deur dicht. Ik keek op de klok.
09.23
Hadden we dan zó lang gepraat? Ik schrok want ik voelde opeens mijn gsm trillen in mijn zak. Ik haalde mijn gsm eruit en las de sms die ik net had gekregen.

Romeo:
Waar blijf je?


Damn! Vergeten!
Ik wilde net iets terug sturen toen ik nog een bericht kreeg.


Beth:
Srry, was vergeten wrm ik naar jou was gekomen
Zin om te komen? Zwembad staat in de tuin!^^


Beth was met een grote familie en dus had ze een enorm zwembad.
Ik smste haar terug.


Marco:
Sure! Mag Romeo ook komen?


Beth:
Sure! Kan je hem versieren^^


Grrr, Beth!
Nu snel Romeo bellen. O My God! Drukdrukdruk!Ik wachtte tot hij op nam. 'Met Romeo' klonk het aan de andere kant van de lijn. 'Sorry dat het zo lang duurde, een vriendin kwam langs. Ze vraagt of we zin hebben om bij haar te gaan zwemmen. Ze heeft een mega zwembad!' 'En ik mag mee?' 'Tuurlijk!' 'Ik weet niet hoor' 'Je hoeft niet maar het zou wel leuker zijn' 'Oke dan' 'Goed! Vergeet je zwembroek en handdoek niet! Ik kom je ophalen, goed?' 'Oke'
Nu naar beth bellen.
'Marco? Waarom duurt het zo lang?' 'Sorry, maar goed. We komen!' 'Jippie!!' Ze gilde haast mijn oor kapot, en dannog door de gsm. Echt ongelofelijk die Beth. Ik schakelde mijn gsm uit, zocht de nodige spullen bij elkaar en ging naar buiten. We hadden geluk. het was een zonnige dag en lekker warm. Niet zoals die regenachtige dagen daarvoor.
Even later belde ik aan en Romeo opende de deur. Hij trok de deur dicht en ging naar Beth. 'Eu...Die vriendin van je, hoe is ze?' vroeg hij een beetje nerveus. 'Beth is behoorlijk gestoord maar echt een onglofelijke schat. In het begin zal je haar wat vreemd vinden maar daar raak je aan gewend' antwoordde ik. 'Heb je iets met haar?' vroeg hij, een tikkeltje angstig? Ik begon te lachen. 'Nee joh, zoals ik al zei is Beth een ongelofelijke schat maar niet iemand voor mij' zei ik glimlachend. leek hij nu opgelucht? Damn, ik was echt verschrikkelijk verliefd! Ik zag alleen dingen die ik wilde zien. Ik zuchtte. 'Is er iets?' vroeg Romeo. 'Nee nee, niks' zei ik.

Reageer (3)

  • SterreStarx

    Aaaawh hoe schattig!

    1 decennium geleden
  • GentlePirate

    door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door door

    1 decennium geleden
  • JudasLoverr

    snel verduuuuuur!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen