Foto bij hoofdstuk 4

ik dacht laat ik is een plaatje erbij zetten (A)

Nessie zat naast me en gaf me telkens kusjes, maar niet op mijn mond. Ik probeerde haar te zoenen, maar ik had geen controle over mijn droom. Het was net of ik gewoon een toeschouwer was.
Ik schrok wakker van gegniffel. Nessie zat naast me en toen ze zag dat ik wakker was begon ze me kusjes te geven net als in mijn droom. Dus Nessie had me dat laten zien, dacht ik bij mezelf.
Toen ze een kusje wilde geven net naast mijn mond draaide ik mijn hoofd zo dat ze een kusje gaf op mijn mond. Ik liet het over gaan in een zoen. Na een aantal minuten maakte zij zich voorzichtig los.
‘zo wil ik wel vaker wakker gemaakt worden’ zei ik grijnzend.
‘misschien doe ik dat wel’ zei ze waarna ze haar tong naar mij uitstak.
Met een sierlijk sprongetje stond ze op en liep naar de deuropening, daar ging ze in de deuropening staan en keek me uitdagend aan. Ik sprong ook snel uit bed, waarna ik me pas bedacht dat ik alleen een boxer aan had. Nessie liet haar ogen over mijn lijf gaan en kreeg een lichte blos.
‘oeps’ zei ik half grinnikend.
‘oeps’ zei Nessie en moest ook grinniken.
Snel pakte ik een korte broek die nog over mijn bureaustoel hing en trok hem aan.
‘ik heb een ontbijtje in de keuken voor je staan’ zei Nessie met een lieve glimlach.
Toen we in de keuken kwamen stond er inderdaad een ontbijtje te wachten op me. Ik liet me op een stoel zakken en viel aan.
‘bedankt, dat was lekker.’ zei ik toen ik de laatste hap naar binnen had gewerkt.
‘zullen we naar het strand gaan?’
‘is goed’ zei ik zonder dat ik erbij nadacht dat ik nog mijn wachtronde moest lopen.
‘zullen we dan maar’ zei ze terwijl ze al opstond.
‘o, shit’ zei ik. ‘ik moet zo mijn wachtronde lopen’

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen