Foto bij Chapter Nine,

Er gebeurd vaak wat bij de trap xd

Lisanne's pov

Ik ben er nu bijna een week. Dat is al best lang. 'Lisanne?' Hoor ik Liam roepen als ik op de trap sta. Hij stond een paar treden lager. 'Wat is er?' vraag ik hem. Hij komt een paar treden hoger zodat hij gelijk stond. 'Liam?' Hij zegt niets en komt steeds dichterbij. Zijn lippen raakten zachtjes de mijne. Ik sloot mijn ogen en voelde zijn armen om me heen. Oke, I like him.
Hij pakte mijn hand. 'Baby, you light up my world like nobody else.' fluisterde hij in mijn oor. Hij gaf me een kus op mijn wang en liep rustig weg. Ik wil gillen. Nee, ik ga me inhouden. Ik moet. Straks denken ze dat er iemand vermoord is ofzo. Ik glimlach en loop naar boven. Naar Elise's kamer. Ik ga haar zoveel vertellen. Nouja, veel? Alles!

Elise's pov

'ELISE! JE RAAD NOOIT WAT ER IS GEBEURD!' komt Lisanne binnenstormen. 'Wowow, rustig, meid.' zeg ik lachend om haar gezicht. Ze ploft op mijn bed en ik sluit mijn laptop af. Ik ga naast haar zitten. 'Vertel.' 'Liam riep me en ik keek om en toen was hij heel stil en toen kuste hij me en toen fluisterde hij een liedje in mijn oor en toen gaf hij me een kus op mijn wang en toen liep hij weg en toen rende ik naar jou toe.' ze haalt even heel die adem. 'Dat was het.' 'Wauw.' zeg ik onder de indruk. 'En nu?' 'Hmm,' Lisanne denkt na en gaat door de kamer lopen. 'volgens mij hebben we nog niets. Maar dat komt nog wel. Hoop ik.' Ze ploft weer op het bed. 'I love love.' 'Achja, dat doet iedereen als ze verliefd zijn.' zeg ik droog en loop terug naar mijn laptop. 'Oke, vertel.' zegt ze en ik hoor de deur open gaan. 'Wat heb ik gemist?' vraagt Maya die naar binnen loopt en op het bed ploft. 'Lisanne en Liam hebben gezoend.' Maya's mond valt open. 'Louis en ik ook!' Vol ongeloof kijken Lisanne en ik haar aan. 'NoWay! Vertel!' Maya word rood en begint. 'We waren een spel aan het doen en toen zei hij dat als hij won ik hem een zoen moest geven. Maar als ik won moest hij al zijn koekjes en wortels inleveren bij mij. En hij heeft dus gewonnen.'

Reageer (2)

  • MirTomlinson

    HEEEEEEEEEE WTF?
    remember louis is mine.
    had zayn of niall aan maya gegeven :(.

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    HAHHAHAH, je loopt achter schatje...:P
    wij hebben gezoend, maar waar blijft die kus met ....

    btw, i love the stairs...
    en i love love, dat zeiden we vorig jaar altijd!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen