010 ||
Daar vloog ik dan met mijn haren wild alle kanten op door de wind. Waar was dat ding gebleven? Ik keek om me heen en zag ineens een goud dingetje rechts van me, en ik zetten snel de achtervolging in, rechts om de toren recht omhoog, nu maakte ik een snele bocht naar links, ik had hem bijna! Nog iets harder, kom op! Ik stak mijn had al uit en ‘HEBES’! gilde ik, waarna ik snel naast een lachende albus lande. ‘zie je wel dat er iets is waar je goed in bent’! grijnsde hij. Ik merkte nu pas dat ik ook een lach op mijn gezicht had, maar wie had ooit gedacht dat dit zo’n enorme kik gaf! ‘dit is geweldi’! riep ik half ‘jij doet het ook geweldig! Je had hem binnen twee minuten, volgensmij is dat een nieuw record’! ‘denk je’? vroeg ik hem verbaast ‘ik weet het wel zeker’! hoor de ik iemand anders antwoorde en ik draaide me om en zag een jongen die op albus leek staan en hij kwam me wel heel bekend voor maar ik kwam er niet op wij het was ‘jammer dat je een slytherin bent’ ging hij verder. Ik ging er van uit dat hij dus van een andere afdeling was dus antwoorde ik ‘jammer voor jou ja’ hij grijnsde en stak zijn hand uit ‘james’ ik schudde zijn hand ‘amilia’ ik zag hem verbaasd kijken ‘malfoy’? vroeg hij ‘de enige echte’ was mijn antwoord daarop. ‘god, ik had je echt niet herkend zonder die kille vernietigde blikken, mijn broertje doet je goed’! broertje? Nou viel alles op zijn plek het was james potter, de zo ongeveer aards vijand van mijn broer. Hij leek mijn gedachte te kunnen lezen ‘krijg je geen problemen met je broer als je omgaat met een potter en praat met mij’? zij hij grijnzend. ‘ik bepaal zelf met wie ik omga en mijn broer durft toch niks tegen mij te zeggen’! ‘onee’ hoorde ik achter me, toen ik me omdraaide zag ik scorpius staan ‘want denk jij dat ik bang ben voor iemand die met potters om gaat’? ging hij spottend verder. Ik gaf hem enkel een ijzige blik, maar het had geen werking, het was waar hij was niet meer bang voor mij.
Reageer (1)