Foto bij Chapter Seven,

Elise's pov

Lisanne en Maya krijgen een rondleiding van Liam en Louis, terwijl ik naar boven loop. 'Pas op! Het is hier... Oh, jij bent het maar. Het is niet glad hoor.' Harry kijkt me weer aan zoals altijd. Duh... Ik had niet anders verwacht. 'Eikel.' zeg ik en loop verder. Het was glad maar ik gleed niet uit. Balen voor de eikel.

Lisanne's pov

'Dit is de keuken.' zegt Liam en ik zie Louis in één van de koelkasten graaien. (ja er zijn er meer). 'Wortel?' vraagt hij met wat wortels in zijn hand. Maya lacht en pakt er een aan. Ik heb geen aandacht voor Louis. Ik staar naar Liam. 'zit er iets op mijn gezicht?' vraagt hij. Hij haald me volledig uit mijn trans. 'Nope.' ik kijk snel weg. Ik hoor hem lachen. Blijkbaar ben ik rood? 'Maya?' hoor ik louis vragen. 'Ja?' 'Zullen we een film kijken?' 'Jup.' Ik hoor ze samen weglopen. Fijn, weg is Maya. 'Wat wil je nog meer zien?' Ik denk even na en roep dan:' DE STUDIO!' Hij haald zijn schouders op en pakt mijn hand. Hij loopt met mij naar de gang en dan een grote kamer in. Hij laat los en loopt weg. Dijn, nu sta ik alleen in een donkere kamer. Maar opeens gaan de lampen aan en zie je Liam bij een microfoon staan. Hij begint te zingen. 'Baby, you light up my world like nobody else, the way that you flip youre hair gets me overwelmed.' 'Ik flip mijn haar niet.' zeg ik droog. Hij lacht en gaat bij de microfoon weg. 'Ook niet voor mij?' 'Vooruit.' en ik gooi mijn haar opzij. Hij begint te lachen. 'Dankje.'

Reageer (2)

  • boudinexx

    veder!

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    LIAM!!!! jij zet mij voor gek!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen