Hij-
Langzaam wordt mijn beeld helder. Waar ben ik? Ik zie dat ik onder een tafel lig. Ik zie een tv aanstaan, er staat een bank voor. Er zit iemand op de bank. Ik draai me om het beter te kunnen zien. Het is Tom!! Ik schrik. Hij heeft me zien kijken. Hij staat op en loopt langzaam naar me toe. ‘Zozo, ons sukkeltje is wakker.’ Achter me hoor ik James en Mic lachen. Ik sta op en ren weg. James houdt me tegen. ‘Dacht het niet, loser!’ zegt hij. Hij duwt mijn ogen en mijn neus dicht. Iemand stopt iets in mijn mond. ‘Nu kauwen,’ zegt James agressief. Ik kauw door, het smaakt vreselijk! Ik slik het ding in en meteen voel ik me lacherig. De jongens duwen me naar buiten en daar val ik op de grond van het lachen.
Na een tijdje is het pilletje uitgewerkt. Het was een drug, ik weet het zeker!! Ik moet vechten tegen de drang naar meer. Ik voel dat ze nog meer van die pilletjes in mijn broekzak hebben geduwt. Ik loop naar een meertje en gooi alle pilletjes erin. Mijn verstand houdt me tegen om ze toch weer eruit te vissen. Ik zucht diep. Ik ga op een schommel zitten en denk diep na. Waarom doen ze dit toch? Na een paar minuten begin ik te zingen. Als er een mevrouw langskomt stop ik snel. ‘Wat een mooie stem heb jij!!’ zegt ze. ‘Je moet echt meedoen aan zo’n talentenjacht!!’ ze loopt weer door. Ik denk na, misschien is dat niet zo’n slecht idee! Misschien gaan de jongens mij dan wel waarderen…

Reageer (3)

  • HARRYYISHOT

    VERDER ! hihi

    1 decennium geleden
  • ninatommo

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah snel verder

    1 decennium geleden
  • ninatommo

    hhahahaa jij hebt ook 2 hoofdstukken
    die hetzelfde zijn hehe x)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen