Jullie zijn zo lief en begrijpend!
Ik hou van jullie!
Er werd gevraagd hoeveel ik nu zou gaan schrijven: om de 2/3 dagen. ;)
Ik heb gewoon teveel hobby's.
Dinsdagavond: 1 uur zang op muziekschool.
Woensdagavond: 2 uur extra repetitie voor optreden met Djada -een modern jeugdkoor waar ik in zit.-
Donderdagavond: 2 en een half uur notenleer.
Vrijdagavond: 2 uur Djada.
Zaterdag: optreden met Djada, dus de repetities woensdag zijn nu gedaan. ;) En naar de film met een vriendin.
Dan hebben we ook nog eens huiswerk dus kan ik nu pas schrijven.
Sorry daarvoor!
Veel leesplezier!

~Melody Hope Turner

Toen de woede eenmaal weggeëbd was, wou ik hier alleen maar weg.
2 weken in een huis wonen met de jongens van One Direction was voor vele fans een droom, maar mijn droom was getransformeerd in een nachtmerrie.
Ik wist zelf ook dat ik kinderachtig bezig was, maar Zayn kwetste me zo. Daardoor wou ik hem harder kwetsen dan hij bij mij deed.
Met een zucht kroop ik in bed. Morgen zou ik vertrekken.
Het kon me niet schelen dat de 2 weken nog niet om waren. Dit had geen zin.
Ik zou naar huis gaan en daar zou ik -ik wist nog niet hoe- een manier vinden om eindelijk over Zayn heen te komen.
Zayn was een arrogante klootzak en dat zal dan ook wel de reden geweest zijn dat hij samen was met Anaïs. Ze leken op elkaar.
Piekerend draaide ik me op mijn andere zij. Langs de andere kant was het hier ook zo fijn. Ik had de helft van Londen nog niet gezien en de andere jongens waren de beste vrienden die je kon hebben. Vooral Harry dan.
Ze waren er altijd voor me, brachten me aan het lachen...
Ik wist niet meer wat ik wou.
Of ja, wat ik wou, ging niet.
Ik wou dat Zayn terug zo was als op vakantie. Die lieve, zorgzame jongen.
Maar dat zou niet zomaar gaan gebeuren.
Ik sloot mijn ogen en probeerde te slapen. Een verdwaalde kikker sprong op mijn buik.

Saai stukje, maar omdat het zo lang duurde ga ik er nog 1 schrijven. Of het vandaag nog geactiveerd wordt, hangt van jullie reacties af. ;)

Reageer (7)

  • iremx

    DIT IS EEN REACTIE. Dat betekent nog een deel! :D

    1 decennium geleden
  • Prikkeldraad

    snel verdeeeeer

    1 decennium geleden
  • Indietro

    PLEAS NOG 1?!

    1 decennium geleden
  • Snowcastle

    Nog een! Nog een! Asjeblieft? <3
    En Zayn moet echt weer zo worden als op vakantie!

    1 decennium geleden
  • Feverture

    Omg, yaay je schrijft weer :D
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen