Foto bij 9. xoxo

Ilse.
Ik zat op mijn bed met mijn gitaar op mijn schoot. Ik las het stukje tekst even snel door en beet op mijn lip. Ik moest nog Claudia’s tas en mijn eigen tas in pakken. Ik moest nog doorsturen welke instrumenten ze speelde en dat was alles. Ik liep naar het huis van mijn stiefmoeder. Het was een groot rijtjeshuis en ik vond het verschrikkelijk. Ik pakte twee koffers van de kast. Ik las de brief die mijn stiefmoeder had geschreven. Ik zou mee gaan als de manager van Claudia als ze zou optreden, zou ik gaan zingen. Ik beet op mijn lip en slikte. Ik wilde het eigenlijk helemaal niet. Ik hoorde zelf op dat podium te staan. Ik liep naar Claudias kamer en ik begon haar tas in te pakken. Ik wist precies wat ze mee wilde. Altijd als we op vakantie gingen moest ik ook haar tas in pakken. Ik had binnen een half uur de koffer helemaal vol. Alles wat ze nodig had zat erin. Ik liep terug naar mijn eigen stekje. Ik had de schuur gekregen. Het was perfect. Mijn piano kon er staan, een bed, bureau en mijn gitaar kon ik ook nog kwijt. Ik vulde snel het formulier in en stak die in de envelop. Ik zou hem nog niet dicht doen omdat ik het natuurlijk eerst moest laten controleren. Het ging zo snel. Het was alweer bijna avond en ik moest mijn eigen koffer ook nog inpakken. Ik pakte mijn zwarte koffer en begon hem te vullen. Ik zou mijn gitaar mee nemen omdat ik ook nog wilde schrijven. Ik wilde een paar songs afhebben voor het geval er ooit een competitie komt of zo iets. Ik pakte kleding en ik deed het netjes in mijn koffer. Ik had een grote koffer op wielen. Dus daar was ik blij mee. We zouden over 2 dagen opgehaald worden en dan zouden we gelijk moeten repeteren. Ik was blij dat het geen wereldwijde tour was. Het was alleen een Europa tour maar dat was net zo lang. Rosa was al naar Amerika geweest voor een paar dansclips. Ik hoorde dat mijn stiefmoeder thuis kwam en ik ritste mijn tas dicht. Ik was allang blij dat ik een paar maanden weg zou zijn van huis. Ik zou op tournee zijn met Claudia , Rosa en One Direction. Misschien zou ik niet veel kunnen afspreken met Rosa. Maar we hadden ten minste een uur per dag ongeveer de tijd had ze gezegd. Ik liep naar beneden en begon te koken. Vandaag stond er een preischotel op het menu. Ik had het al zo vaak gemaakt. Ik was binnen een kwartier klaar met alles. Ik zette het in de oven en zette het klokje. Ongeveer een halfuurtje wachten en dan zouden we kunnen eten.

Rosa.
De tijd ging snel. We zaten in de auto met z’n zessen. We zouden Claudia en Ilse ophalen. Ik Zou met Claudia , Niall en Ilse zo in de andere auto gaan zitten. Ik stapte uit toen we er waren en belde aan. Claudia liep al naar buiten en ik zag Ilse met de koffers. Ik zuchtte en keek naar Claudia. ‘Moet je niet even je eigen koffer pakken?’ Claudia schudde arrogant haar hoofd. Ik rolde met mijn ogen en keek naar Niall die de deur van Claudia open hield. Ik pakte een koffer van Ilse aan en ik zag dat ze me dankbaar aan keek. Ik trok een koffer mee en dumpte die in de auto. Ik gaf Ilse een knuffel toen ze haar koffer ook in de auto achterbak had gelegd. Ik glimlachte en beet op mijn lip. Ik ging naast Niall in de auto zitten tegen over Ilse en Claudia. Hoe zou dit ooit gaan lukken. Ik haatte Claudia gewoon. Ze verpeste het leven van mijn beste vriendin. Ik gaf Niall een kus en hij sloeg zijn arm om mij heen. We zouden nu naar het hotel in London gaan. Dat was ongeveer 1 uur vliegen en een half uurtje met de auto. Ik vond het niet erg, ik was het reizen gewend. Ik leunde tegen Niall aan en keek naar buiten. Het was mooi weer.

Reageer (1)

  • ninatommo

    SNEL VERDER JIJ :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen