Foto bij 8. Night & Morning

Rosa.
Ik werd wakker gemaakt en ik keek in Nialls ogen. Ik was nog steeds op die jongen verliefd. Niets kon ons breken. Ik stond slaperig op en hij pakte mijn hand vast. We liepen samen naar onze slaapkamer. ‘Ik ga nog even wat eten pakken. Jij ook iets.’ Ik knikte en glimlachte. Hij wist waarschijnlijk wist hij allang wat ik wilde hebben. Ik hield van eten net zoals hem. We waren ‘Food addicted’ Ik kleedde me alvast om. Ik had een pyjama broek aan met een hemdje. Mijn haar deed ik even in een knot en ik keek in de spiegel. Ik zag er moe uit. Ik ging op het bed zitten en wachtte op niall. Ik zag de deur open gaan en hij kwam binnen. Hij had een zak Doritos en een zak Naturel chips mee. Oh God wat hield ik daar van. Hij gooide de zak naturel naar me toe en ik opende hem gelijk. Dit was eigenlijk wat we heel vaak deden. We aten ’s avonds altijd wat voordat we gingen slapen. Ik was ook vaak nu thuis , maar met dit soort momenten vonden ze dat ik niet thuis hoorde te slapen. Ze wilde perse dat ik bij hun in het appartement zou slapen. Ik zag hoe niall zijn shirt uit trok en ik keek naar zijn buik. Ik wist dat hij onzeker was over zichzelf maar dat maakte mij niet uit. Ik vond hem knap en leuk. Hij kwam naast mij liggen en opende de zak doritos. Ik gaf hem een kus op zijn wang en hij sloeg een arm om me heen. We lagen zo nog een tijdje en uiteindelijk besloten we om te gaan slapen.

Louis.
Het was 10 uur ’s ochtends en ik was al wakker geworden door het licht. We waren gister avond vergeten het gordijn dicht te doen. Ik zag dat Harry ook al wakker was. Hij zag er niet zo goed uit, wat was er toch met Harry aan de hand. Hij was er niet met zijn gedachten bij. Ik wist dat hij Ilse leuk vond, maar ik vond het raar. Hij kende haar gewoon weg nog niet. Ik had een gevoel of Ilse iets verborg voor ons. Ze zou niet aanwezig zijn bij de wedstrijd, maar ze was er toch. Achter de schermen. Ik vroeg me af, waarom zou ze achter het scherm zitten en niet voor het scherm. Ze kon toch naar haar stiefzus kijken. Ik had best gezien dat Claudia het formulier wat ze moest regelen in Ilse’s handen duwde. Ik wist het gewoon niet. Ik zou er met Rosa overpraten. Rosa moest wel weten wat hier aan de hand was. Ze was Ilse’s beste vriendin en als Ilse harry’s hart breekt. Dan breek ik haar hart. Oke, eigenlijk zeg ik dat alleen maar. Want Rosa zou dan kwaad worden als ik Ilse een vinger aanraak of als ik haar verdrietig maak. Ik schudde mijn hoofd en begon me aan te kleden. Ik zou kijken of Rosa al wakker was. Ik liep zachtjes de gang op richting hun kamer. Ik deed de deur open en zuchtte toen ze nog niet wakker was. Ze lagen er wel samen lief bij. Ik maakte een foto met mijn mobiel en ik liep toen naar beneden en ging op de bank zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen