Foto bij 7. Goodnight

Ilse.
Ik snapte het gewoon allemaal niet meer. Claudia had gewonnen en nu. Wat wilden ze nu. Dat ik stiekem met ze mee ging op tour. Ik wist het allemaal niet meer. Ik liep thuis mijn kamer in en ging achter mijn piano zitten. Ik kon piano spelen , ik kon zoveel instrumenten bespelen. Ik had talent. Dat had ik vast van mijn vader geërfd. Hij was muziekkant geweest. Ik dacht vaak aan mijn vader. Ik kon er gewoon niets aan doen. Mijn vader betekende alles voor me tot dat hij ongeveer 5 jaar geleden aan een ziekte overleed. Ik was kapot en Rosa had me er boven op geholpen. Ze had me geleerd hoe ik weer mezelf kon zijn en nu ging alles goed. Zonder mijn vader was ik mij nooit gaan verdiepen in zang en dat soort dingen. Ik leefde er nu zowat gewoon voor. Ik begon gewoon iets te spelen en besloot toen maar dat het tijd was om te gaan slapen. Ik voelde mijn mobiel trillen en las een smsje van Harry. “Hé, het was fijn om je te zien! Xx” ik voelde me warm van binnen worden. Het was gewoon iets fijns. Ik gaf om Harry en hij om mij. We moesten alleen elkaar wat beter gaan leren kennen dat was alles. Ik ging in mijn bed liggen en deed mijn licht uit. Ik was blij dat ik vakantie had nu. Ik had gewoon geen zin meer in school. Maar vakantie betekende meestal meer klusjes doen in het huishouden. Tegenwoordig had ik de perfecte manier om me te vermaken. Ik had een Ipod van Rosa gekregen en iedere keer als ik iets moest doen deed ik mijn muziek in en ging ik vrolijk zingen op de muziek en sloot me gewoon af van de buiten wereld. Ik viel in slaap en had een nachtmerrie. Halverwege de nacht werd ik wakker en ik pakte mijn mobiel. Half 4.. Ik zuchtte. Ik kwam weer in slaap.

Harry.
Het was een perfecte avond geweest. De zus van Ilse had gewonnen, dus misschien zou ik haar nu ook vaker zien. Ten minste dat hoopte ik zo erg. Ik wilde haar gewoon iets beter leren kennen. Ik had haar in de auto nog een sms gestuurd waar ik zoals gewoonlijk geen antwoord op kreeg. Ik vond het niet erg, want ik wist dat ze haar smsjes gewoon elke avond las. Ik stapte uit de auto en glimlachte. Het was nu al 1 uur ’s nachts en ik zag hoe Niall Rosa voorzichtig wakker maakte. Ik hoopte dat ik dat ook zou kunnen doen als Ilse een keer tegen mij in slaap aan was gevallen. Ik liep naar ons appartement en ik liep naar binnen. Louis en ik deelde een kamer. Rosa en Niall zouden een kamer delen en Liam en Zayn zouden een kamer delen. Als Rosa naar huis zou gaan dan zou Niall bij Liam en zayn gaan slapen. We hadden het perfect verdeeld vonden we zelf. Ik ging op mijn bed zitten en pakte even een boek en begon te lezen. Ja ik las soms ook nog een boek. Het moest eigenlijk van Louis. Louis vond dat ik ook nog wel wat moest lezen. Ik had er geen problemen mee en hij had gelijk. Dit boek was gewoon leuk. Ik kon het gewoon niet ontkennen. Het was al laat en Louis wilde slapen. Ik deed het licht uit en ging toen ook maar slapen.

Reageer (1)

  • ninatommo

    hahaa ik houd van jouw verhaaal (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen