Douglas # 19
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
@de mensen onder mij
1 decennium geledenDe mensen die altijd reageren nemen wij ook niets kwalijk. En ik persoonlijk vind het ook heel erg voor jullie. En ben jullie dankbaar voor jullie reacties.
Maar als je een verhaal schrijft leg je wel hart en ziel in een verhaal. Je schrijft een verhaal omdat je in dat verhaal gelooft en er echt vanuit gaat dat het een goed idee is.
Ik vind het dan ook geweldig om jullie reacties te lezen. Ik wil weten wat jullie er van vinden. En als je zelf schrijft en hoofdstukken post, snap je het ook wel. Het kan best een beetje frustrerend zijn. Daarom hebben wij deze deal erop gezet. Natuurlijk willen wij niet zeuren en vervelend doen. Maar het is wel ons gevoel. En aan de andere kant, wie wil er nu niet meer delen?
Om eerlijk te zijn, het is vreselijk irritant als mensen zo gaan zeuren om reacties. En helemaal om minder deeltjes te gaan geven bij zo weinig reacties. Net alsof de mensen die wel reageren het kunnen helpen dat de rest niet reageert.
1 decennium geledenBeetje flauw om pas weer na 8 reacties verder te gaan.
1 decennium geledenTja,ik doe wat er van mij verwacht wordt,meer kan ik ook niet doen.
1 decennium geledenOei,Lily is nu alleen met een ijlend kind en een flauwgevallen broer? Ik zou direct in paniek raken
Verder <3