http://www.quizlet.nl/stories/62890/my-life-is-only-one-big-secret-that-fades-away/
Dit is mijn andere verhaal. Het vervolg op dit. Alleen dan is Ilse de hoofdrol erin. Hoop dat je die ook gaat lezen !

Rosa.
Mijn tijd bij Avril Lavigne was gewoon te gek geweest. Ik had nog steeds haar telefoon nummer en ze volgde me op twitter , net zoals Justin Bieber. Dat wisten jullie nog niet. Maar ik ben eigenlijk net zo fan van Justin Bieber als mijn vriendje. Ik was ook toen het dolle heen toen ik hoorde dat hij mij wilde bij zijn video clip. Hij had mij zien dansen op de set van Avril Lavigne. Ik had hem niet gezien dus ik vroeg me af hoe hij dat kon weten. Ik was eerst af gereisd naar Canada om hem daar te ontmoeten en te praten. Zijn vriendin was ook aanwezig en we hebben wat foto’s genomen. Het klinkt raar. Misschien ben ik dan wel bekend onder de artiesten zelf als danseres maar ik blijf nog steeds een normaal meisje dat heeft leren dromen. Ongeveer een maand later was ik in New York om daar de videoclip van bieber op te nemen. Ik glimlachte en dacht na. Een jaar geleden stond ik nog in de dansstudio te dansen en nu stond ik hier op het podium. Vandaag zou ik weer naar Engeland gaan omdat ik met Niall had afgesproken. We hebben vandaag al weer 18 maanden een relatie. Dus dat betekent anderhalf jaar. Ik glimlachte en keek even naar mijn koffer. Ik had een klein cadeautje voor Niall mee genomen uit New York. Ik gaf mijn moeder een knuffel en liep toen richting het vliegtuig. Ik vloog nu wel gewoon met een normaal vliegtuig. Ik vond het niet erg. Ik checkte in en ging toen op mijn plaats zitten. Ik pakte mijn agenda en las nog wat dingen. Over een paar weken zou de wedstrijd al zijn van hun nieuwe tour. Ik keek er naar uit. Ik wilde dat Ilse zou winnen zodat ze met mij mee kon gaan op tour. Het zou geweldig zijn. Ik zou aankomende weken eigenlijk niets meer hebben. Beetje met de jongens mee gaan naar signings en dat soort dingen maar meer niet. Ik had besloten een paar maanden vrij te nemen en zelf een beetje kijken wat ik zou gaan doen. Ik deed mijn gordel om en Ik keek naar buiten. Dit was zoveel anders dan een privé vliegtuig. Ik was zenuwachtig. Ik had Niall drie weken niet meer gezien en dat was lang voor ons. Ik was namelijk druk bezig met van alles en ik had in twee video clips gedanst. In de twee videoclips van mijn Idolen. Nu ik wat bekender ben heb ik wel last van paparazzi. Zeker als het gaat om liefde. Bij iedere knuffel die ik geef aan iemand, maken ze een roddel dat ik een ander heb. Ik had Niall al honderd keer moeten smsen dat ik niemand anders heb. Gelukkig geloofde hij me, dat was fijn. Stel je voor hij zou me niet geloven. Het uurtje vliegen ging zo voorbij. Ik keek even en zag dat we geland waren. Ik deed mijn Ipod uit en stopte die in mijn broekzak. Ik liep het vliegtuig uit en pakte mijn tas gelijk van de band af. Ik liep langzaam naar de ontvangsthal en ik keek zoekend rond naar Niall. Toen zag ik hem staan. Ik had gezien dat Louis mij al had gezien en ik gebaarde dat hij niets moest zeggen. Ik rende richting Niall en liet mijn koffer los. Ik vloog hem op zijn nek en ik gaf hem een knuffel. Ik had hem gemist. Vanaf vandaag zouden we weer een tijd bij elkaar zijn. Ik verlangde er naar. Tot de wedstrijd zouden we elkaar elke dag kunnen zien en daarna ook de hele tour. Ik keek er naar uit. Als ik bij Niall was, dan was mijn leven compleet.

Reageer (1)

  • ninatommo

    aaaw.... (flower)
    HAPY ENDING ;D
    godd ik ben hyper (dance)
    oke ik verpruts deze reactie hehe :X xxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen