vraag maar zeide Rose en ik tegelijk .Cate zei :" euhm weet niet juist hoe maar euhm , we hebben nog twee kaartjes over voor het jonas brother concert van het jaar. Komen jullie?" Rose zei:"euhm dat moet ik eerst vragen dus weet het nog niet, vinden jullie het erg als ik het morgen vraag mama slaapt al en wil haar niet wakker maken." "Ja natuurlijk is het niet erg . We gaan maar eens door want het is al laat en jij hebt je nacht
rust ook nodig zoetje.": zei ik. oh ja zei Cathlinn ik blijf bij nick slapen ik mocht van mama . Ik antwoorde haar:" ben je gek?, Jij en jongens is geen goede combinatie en onze ouders zijn vandaag niet thuis dus kom je met mij mee jongedame." Rosalinda gniffelde wat . Terwijl Cathlinn was aan het grommen. Nick zei tegen Cate:"Tot morgen mijn liefste ik u nog deze avond en geeft Cathlinn een zoen op haar wang. En gaat door.Dan zeg ik:" Dit is nog geen vaarwel , mijn engel . Dit is een tot ziens.En geef Rosalinda een zoen op haar wang en zeg tegen Cathlinn:" kom Cateje, laat haar maar wat Slapen." En ik knipoog naar mijn engeltje terwijl Cathlinn tegen mij is aan grommelen.Ze zegt:" Dit was mijn kans om Nick te laten zien wat ik waard was. Ik mocht van mama , Liam echt waar. Liam , je weet dat ik zot ben van hem en ik alles voor hem zou doen. Liam,broer dit is niet eerlijk. Liam Grey , ik heb je ook geholpen met Rosalinda , Please broer . Plots zeg ik tegen haar :" zusje weet als er iets is dat ik er ben voor je. En ik stop voor de deur van Nick. Ze bedankt me dat we hier zijn en geeft me een zoen op mijn wang . En ik hoop maar dat ze voorzichtig is.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen