- 045
Julia
Aangekomen in de leerlingenkamer komt Ginny gelijk op me af. 'Is het waar?' 'Wat?' reageer ik. 'Van jou en die jongen van Ravenclaw.' antwoordt ze. 'Ja.' zeg ik zacht. 'Julia! Heel veel leerlingen zeggen dat Draco jou iets ergs aan gaat doen.' vertelt Neville. 'WAT?' roep ik verbaasd. Allerlei leerlingen beginnen ermee te bemoeien. Zachtjes sluip ik weg, de leerlingenkamer uit naar mijn slaapkamer. De leerlingen hebben het niet door, omdat ze met elkaar aan het discussiëren zijn. Ik pak mijn jas en handschoentjes, trek ze aan en ik doe me sjaal om. Weer sluip ik door de leerlingenkamer naar buiten. De sneeuw kraakt als ik eroverheen loop. IJskoud is het buiten, maar zo kan ik dus nadenken. Ik loop naar een bankje, veeg de sneeuw eraf en ga zitten. Even rust, maar dat duurt niet voor lang. twintig meter van me verwijderd zie ik twee personen zoenen. Verbaasd staar ik ernaar. Dit had ik dus echt niet verwacht.
Reageer (4)
Jean en Draco 0_o
1 decennium geledenzoey en draco! (gokje)
1 decennium geledenof jean en iemand anders!! eh... omdat hij... omdat draco een liefdesdrank in zijn beker heeft gedaan!
voel je vrij om dit idee te nemen (als je geen inspiratie meer hebt)
snel verder!!!!! wie zou het zijn??
1 decennium geledenÖ OMG!!! WIE ZIJN HET?~!
1 decennium geleden