- 037
Julia
'Laten we maar eens naar huis gaan.' reageert Draco. Ik knik. Samen lopen we naar het winkeltje met de haard. Draco pakt mijn hand en doet er wat brandstof in. 'Dankje.' zeg ik zacht. Zelf doet hij ook wat brandstof in zijn hand. Hij gebaart dat ik naar de haard toe moet gaan. Ik loop er dan ook naartoe en ga er in staan. Ik gooi het brandstof op de grond. 'Villa Malfoy.' De omgeving veranderd en ik sta midden in het huis. Ik kijk naar de grond, maar als ik opkijk schrik ik. Voor me staat een vrouw met warrig en krullig haar. 'Dus je bent er!' giechelt ze schijnheilig. Ik wil wegrennen, maar ze pakt me bij mijn arm en sleept me mee. Dan laat ze me in een keer los en val ik op de grond. Snel sta ik weer op. Alles begint tot me door te dringen. Ze brengt me naar hem. Bang moet ik niet zijn. Dan vermoord hij mij gelijk. De vrouw doet een deur open en duwt me naar binnen. Daar achterin de kamer zit iemand. Gelijk heb ik door wie het is; Voldemort. 'Dankje Bellatrix.' komt er uit zijn mond. Voor de zekerheid neem ik een stapje achteruit. 'Kom, kom, je hoeft toch niet bang te zijn voor je eigen vader?' Bellatrix duwt me heel hard vooruit. Nu sta ik nog maar 1 meter van hem verwijderd. 'Wat wil je?' vraag ik alsof er niks aan de hand is.
Er zijn nog geen reacties.