Foto bij *25

Is het geen schatje??? Je hebt geluk met hem als vriendje, Gaab!!xD Haha oke ga maar weer lezen. het is geen herinnering meer, Naomi word wakker, omdat ze weer eens een nachtmerrie had:(
xxx

Ik werd opeens wakker. Ik had weer een nachtmerrie. Dezelfde die mij als kind ook altijd achtervolgde Ik keek hoelaat het was: 3 uur. Ik keek om me heen en zag gelijk dat Gabriëla niet meer in bed lag. "Waar zou die zijn?" vroeg ik me af. Ik stapte uit bed en liep de kamer in. Gabriëla zat op de bank. "Hé" zei ik zacht. Ze keek op en glimlachte. "Hey, kun je niet slapen?" "Nee, ik had weer een nachtmerrie. Jij?" Ik ging naast haar op de bank zitten, trok mijn knieeen op en sloeg m'n armen om mijn benen. "Nee, Kendall belde me en daarna kon ik niet meer slapen." "Kendall belde je? Zo laat nog?" vroeg ik verbaast. "Ja, hij kon ook niet slapen en hij zei dat hij me miste!"lachtte Gabriëla. "Wat schattig! En jij denkt nog steeds dat hij zomaar een ander meisje zou nemen?" Gabriela's gezicht betrok gelijk."Ja, dat denk ik nog steeds." zei ik kattig. "Ho, ho rustig aan! Van mij mag je dat denken, hoor." "sorry" zei Gabriëla zacht. "Misschien moet je morgen even met Kendall praten" stelde ik voor. Gabriëla's mobiel trilde ineens. "Welke debiel stuurt zo laat nog een smsje?" "Welke debiel belt z'n vriendin middenin de nacht?"' vroeg ik lachend. "Nou, dezelfde debiel die dat smsje stuurt." zei Gabriëla ook lachend. Ze liet me het smsje zien. Hij was inderdaad van Kendall. "Hey schat! We hebben pas een paar uur verkering, maar ik weet nu al dat je de allerleukste, allerliefste en allerknapste vriendin van de hele wereld bent. Iik hou heel erg veel van je, al heel lang. Eigenlijk al vanaf de eerste dag dat je hier bent. Het is me opgevallen dat je veel vrolijker bent, sinds Naomi hier is. Nogal logisch, want ik vind dat Naomi een superleuke meid is(Op de gewone-vriendin manier, hè?) Nou, ik stop maar weer en ga proberen te slapen. Slaap lekker schat! xxx Kendall." las ik. "Wat een schatje! Ik wou dat iemand mij ooit zon smsje stuurdde." zei ik. "Lieverd, jij vind de ware nog wel." zei Gabriëla en ze sloeg haar armen op me heen. Ik dacht aan Logan. Waarom moest het altijd mij overkomen? Dat ik hopeloos verliefd word op een jongen die al een vriendin heeft, zoiets kan alleen mij overkomen. Ik zuchtte." ik ga weer naa bed." zei ik. "Oke ik sms Kendall even terug en dan kom ik ook." antwoordde Gabriëla. "Oke trusten." Ik stond op en liep langzaam naar mijn bed. Ik ging liggen en trok de dekens over me heen. Het was best koud, terwijl ik had gedacht dat het altijd redelijk warm was in LA. Ik concentreerde me op het tikkende geluid van Gabriëla mobiel. Ze stuurde een lang smsje. Toen ze eindelijk in bed kwam liggen, was ik al bijna in dromeland.

~Sorry dat het zo'n korte is, maar ik heb het druk:( Misschien komt er in het weekend nog een hfdstuk:)~(H)

Reageer (5)

  • Lucid

    Wel snel verder hun!
    Kan niet w88!
    xxxhvj

    1 decennium geleden
  • LouisCarrots

    Veder :)

    1 decennium geleden
  • Lucid

    Kendall is altijd een schatje geweest (H)
    Naomi ownt logan al :Y)
    Snel Verder!
    xxx
    Beterschap trouwens(H)

    1 decennium geleden
  • CelinexLouis

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Kjalaney

    Kendall is ook eeeen schatjeeee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen