Foto bij Love is in the air

Yuuki POV
Je doet je ogen open en ziet een straalende Ichijou staan. Wat doe jij hier en waarom lig ik in bed? Ichijou:' Je was flauw gevallen dankzij de krachten van Kaname. Ik dacht dat je krachten afgepakt werden, maar gelukkig is dat niet zo. Ik heb wel een preek gekregen van kaname dat ik zoiets nooit meer mag doen.' Ik ben blij dat je zo bezogd bent om me. Dus is alles weer goed tussen ons? Ichijou:' Meer dan goed. Trouwens Kaname heeft ervoor gezorgd dat je hier op school kan komen als je wilt?' Nee dank je. Ik blijf op mijn oude chool. Oh shit ik moet natuurlijk nog terug voordat iedereen denkt dat er wat ergs is gebeurd. Ichijou je kan bij ons op school komen. Wil je dat of blijf je hier?' Ichijou:' Ik ga wel mee. Er moet iemand voor zorgen dat je niets gebeurd en die iemand ben ik.' Knuffelt hem en pakt haar spullen. Moet jij ook niet eens pakken? Ichijou:' Ik wacht totdat jij klaar bent, omdat als ik weg ben er van alles kan gebeuren.' Als je maar niet over bezorgd word. Trouwens je moet wel met Tadase een kamer delen als je dat niet erg vind? Je ziet hem lachend kijken en weet het antwoord al. Je bent klaar met inpakken en helpt Ichijou met in pakken. We moeten niet vergeten om gedag te zeggen tegen de anderen. Als jullie ook klaar zijn met ichijou's spullen in te pakken gaan jullie naar de rest. Aidou:' Jullie komen toch nog wel langs op mijn hallowwheen feestje?' je ziet hem met puppy ogen kijken en je kan geen nee zeggen. Goed we komen. Moeten we verkleed zijn? Aidou:' Natuurlijk, maar je mag niet in je chara vorm of in je vapier vorm komen. Je moet echt verkleed komen.' Goed dan ga ik alvast nadenken over wat ik kan aantrekken. je ziet hem blij kijken. Je zegt gedag tegen iedereen. Je moet alleen Shiki nog gedag zeggen. Nou broer ik zie je wel weer en voordat je nog wat kan zeggen knuffelt hij je en huilt hij. Wat is er Shiki? Shiki:' Wel nu ik er achter kom dat ik een zusje heb wil ik haar niet kwijt. Ik ga je missen.' Je ziet dat hij het moeilijk vind om zijn emoties te laten zien. Geeft niets ik ga jou ook missen hoor en nadat je dat had gezegd vertrokken jij en Ichijou naar de andere dimensie.

Reageer (1)

  • Allysae

    awwwwwwww
    arme shiki
    snel verder
    hihi dat plaatje is grappig

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen