Foto bij `17

Zo zat Jackie er bij (:
Sorry voor het zo lang niet schrijven, ik had er de tijd niet voor en was niet in de mood en had niet echt inspiratie maar nu weer wel!
Enjoy, en wat reacties om me te motiveren.
<3

Anne-Rose


Ik kwam thuis en kroop lekker op de bank met Rex. Het was nog maar half 12 en zin om te slapen had ik nog niet. Ik lag net lekker op de bank met een kleedje over mijzelf heen omdat ik het koud gekregen had toem ik in 1 keer de deurbel hoorde. Nadat ik een diepe zucht slaakte stond ik op en liep naar de voor deur! Rex liep met me mee en ik gaf hem nog een aaitje over zijn kop. ‘Wie staat er nou toch rond dit tijdstip aan de deur? Goed het baasje beschermen hé Rexje.’ Hij gaf me een lik over mijn hand en ik maakte de deur los en opende die. ‘What are you doing here?’ ‘Please don’t walk away again, and please don’t shut the door. Lily gave me your adress.’ ‘Would you like to come in?’ ‘I’d love to.’ Hij wou naar binnenstappen maar Rex begon als reflex te grommen. ‘Rex het is goed, loop maar naar de woonkamer!’ Rex liep weg en Jack bleef twijfelend en verbaast staan. ‘It’s okay, I just told him that you’re okay. So are you coming or what?’ ‘I’m right behind you.’ Ik ging in de bank zitten en Jack kwam naast me zitten. Ik werd weer helemaal zenuwachtig. ‘Would you like something to drink? Wine, beer anything?’ ‘A beer would be nice.’ Ik liep naar de voorraadkast, maar die is zo enorm dat ik het niet kon vinden. Ik stond op mijn nagel te bijten terwijl ik aan het zoeken was. Mijn ogen vlogen over alle planken. Ik schrok me dood toen ik in een keer twee handen op mijn heupen voelde. ‘Calm down, it’s just me! You were already gone for 5 minutes and I was getting a little worried about you. Where’s the beer?’ ‘Okay, ehm I don’t know I just can’t find it.’ ‘Well you weren’t looking to good then, because it’s right in front of you.’ Ik keek voor me en zag de bier staan. ‘Hm this is kinda embarrassing.’ Ik pakte een flesje en gaf het aan hem. Gelukkig waren het draaidopjes anders had ik nog een flessenopener moeten gaan zoeken ook. Ik pakte nog een fles witte wijn en een wijnglas. Jack zat al weer op de bank met de afstandsbediening op sport1. Ik ging naast hem zitten. ‘Could we watch something else? I don’t like sport.’ ‘Okay.’ Ik pakte de afstandsbediening en zapte naar filmnet. De twilightsaga was op tv. ‘I’m sorry if I made you feel uncomfortable this evening. I didn’t want to ruin your first night out here.’ ‘It’s not your fault, I’m just not used to all this attention from guys. And you’re real nice. It’s all new to me and I just need to get used to it.’ ‘Well in that case, I can help you.’ Jack keek me lachend aan en deed een wenkbrauwwiebel. Ik begon te blozen en lachte een beetje dom. Jack dronk zijn bier op en gaapte toen even. ‘It’s time for me to go home. I have to eh work tomorrow. So I’ll see you soon I think? Because your friends are dating my friends and they go out a lot. Bye.’ ‘Okay, yes I think I’ll see you soon, bye.’ Jack liep de deur uit. Ik liet me via mijn rug langs de deur zakken en stopte mijn gezicht in mijn handen. Pff. Ik weet echt niet wat ik hier mee aan moet. Ik deed met een handbeweging mijn haar weer naar achter en stond op. ‘Rex kom je? We gaan naar boven, lekker slapen.’ Rex kwam aangesprint en we liepen richting de badkamer, ik poetste mijn tanden en douchte nog even snel. Twister lag al lekker op haar krabpaal te slapen. Rex ging nog even in zijn mand graven en ging toen liggen. Waarom hij dat altijd doet? Ik heb geen flauw idee.

Reageer (5)

  • GreenRanger

    Whoeeeh verderrr =)

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    aawwh me likeees <333
    snel verduuur(flower)

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi !

    1 decennium geleden
  • Meile

    Ahh lieve Snack a Jack (A)
    En die foto is best lekker ;)
    x33

    1 decennium geleden
  • QueenMary

    mooi <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen