003 || Victoria Charlie Tomlinson
We komen aan bij de opname studio. Daar staan de andere boys al op ons te wachten.”Heb jij je zus meegenomen Louis?” zegt Harry met een vrolijke stem. “Ja ze wilde heel graag mee” “Hey lang niet gezien boys”. Lopen naar binnen en gaan snel beginnen met opnemen. “ Ga maar klaar staan”. “Ze zingen fantastisch vind je niet?”zeg ik enthousiast.”En hoe ging die was het goed?” “Ja echt fantastisch!”zeg ik nog enthousiaster. “Het staat erop”. Na het liedje nog een keer beluisterd te hebben besluiten we nog even wat te gaan eten in de cafe verderop. Ik loop heel de tijd al naast Harry. “Oeh een nieuw koppeltje”joelt Louis in koor met Zayn en Niall. Liam houd zich hier verstandig buiten. Als ik pas door heb wat Louis eigenlijk zei ren ik achter hem aan. Hij is veel sneller dan mij. Ik had niets anders verwacht. “Stop!”roep ik. Hij draait zich om en staat gelijk stil. Ik bots tegen hem aan,waardoor ik hem gelijk op zijn schouder sla. “Waar was dat nou weer voor nodig?”grapt hij. “Voor alles”waarna ik gelijk op een stoel ga zitten voordat de boys op een plek kunnen gaan zitten. “En Charlie wat wil jij drinken?” Ik schud mijn hoofd. “Charlie wil niets drinken want Charlie is hier niet. Ik heet Victoria meneertje”.
Er zijn nog geen reacties.