Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 36

reacties ?

Na school gingen jullie met jullie fiets naar het park toe. Je zette je fiets tegen een boom achter het bankje en ging op Andrew zijn schoot zitten. Een paar minuten later kwam ook Justin aan. Je zaten een tijdje over vanalles en te praten toen je in de verte een bekend persoon zag staan. Andrew fluisterde meteen iets in je oor: is dat Bill niet? jij: ik denk het ja. Andrew: praat met hem dan? Je draaide je naar Andrew toe en keek hem raar aan. Andrew: over Tom natuurlijk. Jeffrey: die gast van toen? Je gaf Andrew een klap op zijn schouder. jij: bedankt hoor. Je stond op en liep op de jongen af. Hoe dichter je kwam hoe zekerder je wist dat het Bill was. jij: Bill! Bill stopte met stappen draaide zich om waardoor je bijna tegen Bill aanknalde. jij: hey Bill. Bill: hey Demi, alles goed? jij: ja dat gaat wel en met jou? Bill: goed goed. jij: Bill ik wou met jou over iets praten. Bill keek je raar aan. Bill: met mij? jij: ja met jou. Bill: ben je zeker dat je het niet tegen Tom wil zeggen? jij: Bill ik wou graag met jou praten, het gaat eigenlijk over Tom. Ik zit er al een paar dagen mee eigenlijk. Bill: wat is er ? Je zuchtte even en Bill keek je nieuwsgierig aan. jij: Jens, zag dingen op het internet staan over Tom. Bill: ja en ? jij: ik wou weten of die dingen waar zijn. Bill: kijk Demi, Tom heeft inderdaad al redelijk veel meisjes gehad. jij: ah. Baf, daar ging je humeur. Bill: maar Tom heeft al een hele tijd geen meisje meer bij hem gehad. jij: hoe komt dat? Bill: volgens mij wachtte hij op iemand, op wie hij echt verliefd is. jij: je zei wachtte, betekend dat dan dat hij op de moment verliefd is? Bill: ik ben er zeker van, alleen is Tom daar nog niet achter. En hij lachte eens. Bill: maar waarom vraag je dit? En hij keek je met een lachje aan. Tja goede vraag, waarom vraag je dit? Ben je echt verliefd op hem?

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    YEAH SNEL VERDUR GAAN (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaaaan super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen