Chapter Six,
Elise's pov
Ik sta zenuwachtig bij de haven. Ze zullen nu wel komen. De jongens waren meegekomen. Behalve Harry, ik had al een paar dagen niet meer met hem gepraat. 'Dus, hoe zien ze eruit?' vraagt Zayn. Ik lach. 'Blond, even lang als ik. Giechelend.' ik kijk rond. 'Dat zijn er zoveel!' roept Louis. Ik zie een boot aankomen en zodra die stil ligt ren ik naar de kleine brug. 'ELISE!' hoor ik en ik zie Maya en Lisanne staan. Ze rennen naar beneden en we doen een GroupHug. 'Omijngod! Ik heb jullie zo erg gemist!' 'Wij jou ook!' 'Kom,' zeg ik snel. 'Ik wil jullie aan een paar mensen voorstellen.' Samen lopen we naar de jongens. 'Dit zijn Lisanne en Maya. Lisanne, Maya, dit zijn vier jongens van OneDirection.' Ik zie Lisanne helemaal blij worden. En ik zie Liam naar haar lachen waardoor ze moet blozen. 'De auto staat klaar.' zeg ik snel. De jongens lopen voorop. 'Omijngod! Dat zijn ze echt!' zegt Lisanne. Maya moet lachen. 'Nee joh!'
We lopen de villa binnen en ik zie Harry staan. Natuurlijk met een bezem. Hij keek me aan, maar anders dan normaal. Hij keek een keer niet zo van: hahaha jij gaat dit huis schoonmaken en ik ga je lekker pesten!! Nope, hij keek(niet schrikken) aardig... 'Oke?' zeg ik droog. 'En jij houdt het hier schoon? Helemaal alleen?' Ik knik. 'Je bent gek.' zegt Maya met grote ogen. 'I know.' zeg ik nog verrast door de blik van Harry. Tot mijn verbazing gaat hij vegen. 'WTF?' zeg ik droog.
Reageer (1)
idd WTF!!
1 decennium geleden