Foto bij # 1

Na een lange tijd.. xD

xx Ivette

Trillend loop ik de trein in en ga in een lege coupé zitten. Ik ben bang, bang voor wat er komen zal. Draco komt ook de coupé binnengelopen en gaat voor me zitten. Hij is er volgens mij erger aan toe dan ik zelf. Toen ik hem zag in de zomervakantie was hij zo anders dan op school. Zeer verlegen en ongemakkelijk als je het mij vraagt. 'Is het waar dat je vader in Azkaban zit?' vraag ik om de stilte te verbreken. Ik zie dat hij knikt. Pansy en Blaise komen ook net aangelopen. Pansy gaat naast Draco zitten en Blaise naast mij. Blaise gaat wat dichter tegen me aanzitten. Ik weet dat hij een oogje op me heeft, maar dit is overdreven. Ik schuif een stukje bij hem vandaan. Draco's gezicht veranderd weer naar zijn gezicht van vroeger. Waarom is alles niet als vroeger?

Aangekomen op school moeten we naar de grote zaal gaan. Samen met Draco, Blaise en Pansy lopen we naar de tafel van de Slytherins. Dumbledore houd zijn altijd het zelfde verhaaltje en verschijnt eten op tafel. Ik pak een stukje taart, wat Blaise heel toevallig ook wilde doen. Ik pak dat stuk taart dat ik net had gepakt en smijt het in zijn gezicht. 'Leave me alone.' grinnik ik. Iedereen aan de tafel lacht keihard om Blaise die ondertussen de taart van zijn gezicht aan het halen is. 'Goeie Actie Alice!' roept Gabi een meisje dat ik best wel goed ken. Kwaad kijkt Blaise naar mij. Dit heb ik dan weer gemist in de zomervakantie. Doordat ik daar aan denk ik mijn hele gevoel weer weg. Ik zal moeten doen wat Voldemort tegen me heeft gezegd. Ik weet waar het is en kan het aan heb geven, maar aangezien dat volgens een oude wet niet mag... kan dat dus niet. Plus Draco gaat me echt niet vermoorden of zoiets.

Kudo?

Reageer (3)

  • SCORPlO

    verder <33333'

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    super!
    x

    1 decennium geleden
  • DanceBattle

    Snel verder.
    I beg you :P
    I'm so nice

    Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen