[300] fight
HOLY COW! 300 Baby!
^^
yheeee!
langerd word dit dus
omg
omg
ik heb gewoon 300
dat vind ik echt ziek veel!
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
klopt op microfoon. ik: kuch kuch test.. oke hij dot het, damens en heren de prijs voor hare lisaheid..............is............ eeen ultra reactie. gefeliciteerd mevrouw, u hebt de hoofdprijs. lisa: aaaaaaah *valt flauw*
1 decennium geledenDe vampieren lachte ons nog een keer uit en toen begon het, de aanval.
don't mess with the pienheid
Ze sprongen met een man of 15 op ons af en wij spiltste.
splitste? O.O door twee? auwtch
we waren met 7 dus iedereen had ongeveer 2 vampieren tegen zich.
ow makkelijk als iedereen door 2 is gescheurd kan een helf tege de andere
oke, dat was in theorie zo. Jacob blef met mij en er sprongen 5 vampieren bovenop ons. veder was alles moeilijk bij te houden.
lekker, verkrachting
Lang leven adrealine O.O
verena komt op toneel... tromgeroffel..... tadaaa ik ben jullie redding. *word aangevallen envalt dood neer* pien word boos op vamp.
Ik ontweek er net een paar en kreeg net optijd een tip dat je niet recht voor een moet staan, wat ik op dat moment deed.
ook lekker op tijd die tip e
Ik sprong snel opzij terwijl De vampier al naar voren naar de grond dook waar ik net stond.
PAM vamp valt op grond, *juicht* 1-0voor pien
Ik hoopte dat dit me ging lukken en stortte me op de vampier en boorde mijn tanden in zijn keiharde huid.
lekker ijsje.
Euh? onhoofden? zou dat helpen of worden ze dan zombie achtig?
cool, he is alive whawhawha *lacht greepie*
Ja! doe eline! je doet het goed! hoorde ik Jacob denken.
jake die denkt, laat me niet lachen
meer ogen vlogen even naar mij en ik hoorde meer goedkeurende gedachte, iets wat me goed motiveerde om door de zure en hele harde appel te bijten.
oeh, dadelijk komen er nog manen uit, zoals bij die strontvlieg
Het was heel hard.
euhm ik moet bij dat soort zinnen nogal doordenken
en de nieweling gilde al en probeerde em onderuit te halen
arme jij, helemaal in dat ding bijten
Ik klemde zo hard mogelijk mijn kaken op elkaar.
you go girl dat doe ik ook als men zusje haar vinger in m'n mond waagt te steke
Vampieren lijken echt niet op mensen.
like duh
ze zijn zowat echt van steen gemaakt, het lijkt met alsof ik een baksteen kapot bijt.
nee het zijn miskramen van stenen, die zijn nog moeilijker kapot te krijgen
In iedergeval had ik het hoofd eraf voor de zekerheid rolde ik het hoofd een paar meter weg.
ja dadelijk springt dat hoofd zo achter je aan. 'i'm gonne bite you'
'Eline!' blafte jacob.
woef
Een vampier besprong em van rechts hoorde ik. ik keek vleigensvlug om, maar niet vlug genoeg.
je moet ook niet omkijken je moet wegrennen of in de tegeaanval gaan niet omkijken
ik werd omver getackeld en vanaf mijn schouder werd er een flinke krab naar achter gedaan.
krab of klap? ikke die zin niet snappe
Even piepte ik, ik probeerde omhoog te komen maar de vampier had me stevig neergepint.
arme jij
maar godzijndank was Jake in de buurt die de vampier een enorme Krabwond toediende.
bijt wond, als je jake niet had he
toen kon ik hem van me afgooiden.
vampiertje vliegt door lucht land voor verena, verena haalt neus op en loopt over het heen.
metteen moest ik jacob rugdekking geven tegen de derde vampier waar hij mee bezig was. oja, zorg dat hij zijn armen niet om je heen kan krijgen.
nee anders heb je een beetje pijn een beetje maar een heel klein beetje maar vraag maar aan jake
ik sprong dus eerst naar links, iets waar de vampier neit op lette, zodat ik daarna terug naar rechts kon springen en de vampier vanaf de zijkant aanviel.
no comment
die had absoluut geen rekening gehouden met mij en werd helemaal verrast.
vamp: eline, wat leuk dat je hier bent, koppje thee? pien; ja oke gaat zitten vamp: wat kom je doen? eline: jou vermoorde
sam schoot me nu te hulp en krabte hem vol in zijn gezicht en maakte het voor me af.
beet wolven bijten
ik ging toen weer naar jacob om hem te helpen met die vampier. wat eigenlijk niet nodig was.
noo it's superjake tatedeta tatata
Jacob was al helemaal de vampier in stukken aan het scheuren.
ik blij dat er geen bloed in zo'n ding zit
Het schijnt dat dat moet, dus ik deed het ook maar met de stuiptrekkende vampier zonder hoofd. heel eng.
stuiptrekken is cool ik doe dat ook regelmatig xd
waren er niet eerst 5 bij ons?
beetje dood, meer niet
'snel weg!' riep een van de vampieren en al snel waren de gene die het konden verdwenen.
ja vlucht maar, maar ontkomen zullen julie niet¨*doet heldhaftig*
er waren 9 door ons neergepint die op een stapel werden gesleept.
9maar ik had er 15 verwacht dat valt me tegen
vele waren onderhand terugveranderd en hadden kleding bij zich.
sexy naakte mannen ^^ en leah -.-
eigenlijk, had iedereen het bij zich, kleding.
lochisch
ik werd nu half boos op jake, hij was nog niet terugveranderd.
ikbenmoeenweetniksmeerteschrijvensrry
ik beet hem speels in zijn schouder voor aandacht. 'Jake, heb jij ook kleding bij je?' vroeg ik achterdochtig.
tututut jakie verzzorgt alles tot in depuntjes heb gedult
Jake trok een lief gezichtje, wat nog schattiger was dan normaal, cute little puppy ^^
nu moet hij og met z'n staart kwiispelen
'jup. en voor jou ook ^^' zei hij blij. vernaderde terug en trok zijn kleding aan. oke.
jammer, ikke heb hem liever zonder
broek aan mij reek hij een echt werkelijk veel te groot shirt.
ikke zei hij alles in de puntjes verzorgt
trouwens jakie had haartiewaarties nog niet gezien
naja, het was wat. ik veranderde ook weer en trok snel het shirt aan.
pien schaamtzich
het was echt werkelijk een jurk voor mij.
sexy o.-
de meeste zochten wat takken om een vuur aan te steken.
verveel me super dood, en ik weet niks meer te schrijven
iets wat ik eerst wel leuk vond maar later niet meer, de brandende vampieren stonken nog erger dan vampieren normaal.
dat is el heel erg dan
ohhh, wat rook het toen ik normaal mens was beter zeg. en toen stonk het al.
eline is nooit normaal geweest
Jacob sloeg zijn arm om me heen en ging met me zitten, kijken naar het reuze vuur.
'het stinkt' mopperde ik. 'anders was dit héél romantisch' zei ik met een kleine glimlach.
'bloedzuigers verpesten alles' zei jacob zuchtend.
ik knikte zweigend.
'eline, je moest toch optijd thuis komen?' vroeg sam die op me af kwam lopen.
ik knikte.
sam bleek een horloge te dragen. 'half 5' zei hij.
'zo vroeg worden ze niet wakker denk ik ' zei ik terwijl ik mijn hand op jacobs been legde. ik zat zo prima hoor.
Sam vond alles prima.
jhee ^^
ikke ga stoppen omdat ik niks meet weet
snel verder xxxxxxxxxx
tof!!
1 decennium geledenen echt nice om de 300 te kunne hale
snel verder!!
verderrrrrrrr
1 decennium geledensnel verder
1 decennium geleden-xx-
damnit. 300
1 decennium geledensnel veder! <3.