Foto bij Moord

'En waarom stuuren de oude zo'n slap meisje?' met een opgetrokken wenkbrauw keek ze de ongeschoren rover aan, om de rover uit te dagen trok ze haar neusje op en zei 'omdat ik de enige ben die tegen zo'n stank kan' het verbaasde Abby dat haar neus niet terplekke begon te groeien, haar neus was verreweg het beste van het hele Koninklijke rijk wat ook een van de redenen was waarom ze haar hierheen gestuurd hadden. Met een schreeuw trok de rover zijn zwaard los en stormde op haar af, een glimlach verscheen op haar mond, eindelijk. met een sierlijke beweging trok ze haar zwaard uit zijn schede en sloeg met gemak de aanval van de rover af, na hem een paar minuten hem aan een lijntje te houden werd ze het spelletje zat, ze pakte een pijl uit de koker op haar rug en gooide hem met een snelle beweging richting de borstkas van de man, een doffe plof vertelde het meisje dat ze goed had gegooid had, wat haar niets verbaasde na haar hele leven getraind te hebben. ze liep naar de rover die verbaasd naar beneden keek 'dat was een goede' het meisje sloot haar hand om de pijl en trok hem er met een ruk uit 'dat weet ik' zei het meisje en de man viel dood neer. ze keek neer op de man en zuchte eens diep 'waarom koos je dan ook geen normaal beroep' ze voelde zich bedroefd wie zou er om deze man huilen, ze groef een gat en liet de man er inzakken waarna ze hem dichtgooide, ze bracht haar vuist naar haar voorhoofd en drukte hem daarna tegen haar hart, ze pakt haar spullen op en liep weg.


Ik ben Abby Blueleaf,
de meest gevaarlijke moordenares van het rijk,
geboren en getraind om vijanden te doden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen