Foto bij Part 31

Omdat die lippenstift cool is. :3
Thnx voor de reacties, jullie zijn zo'n schatjes! :D

~Melody Hope Turner

Mijn kamer leek wel een dierentuin. Letterlijk dan. Verspreid door de kamer sprongen een deel kikkers rond, op mijn kussen zat een enorme levende tarantula en over de grond gleed een reusachtige slang.
Een scherpe gil ontsnapte uit mijn geopende mond.
Meteen kwamen Chelsea, Liam en Harry aangelopen. "What's wrond?!"
Met trillende vinger wees ik naar de beestenboel.
Chelsea gilde zo mogelijk nog harder dan ik gedaan had. Harry en Liam keken alleen geschrokken.
"Zayn..." mompelde ik en kwaad.
"Yes", klonk een stem grijnzend en woedend draaide ik me om. Daar stond hij met een camera in zijn hand. Hij draaide hem naar mij en liet keer op keer mijn gil afspelen.
"Asshole!" riep ik woest.
"Thank you very much." Hij lachte, wat me alleen maar bozer maakte.
"Come on Zayn, you're going way to far." Harry keek Zayn doordringend aan.
"She started!" was zijn kwade antwoord.
"No, I didn't!"
"Yes, you did!"
"You've poisoned me!"
Nu zei hij niets meer.
De woede stroomde door mijn lichaam.
Met een harde klap belandde mijn vlakke hand recht in zijn gezicht.
Geschrokken keek Zayn me aan. Zijn wang had een knalrode kleur gekregen en zijn ogen vlamden van woede, maar het kon me niet schelen.
Ik was doodsbang van slangen en spinnen en die klootzak zette ze in mijn kamer?! Chelsea giechelde zachtjes. "Go Melody."
Harry slaakte een zucht en vertrok om een dienst op te bellen die de dieren zou weghalen.
Woedend keek ik Zayn aan. Dit zou hij zich zo beklagen.

Reageer (6)

  • ZaynHeaven

    omg GE-WEL-DIG verhaal!
    snel verder xx

    1 decennium geleden
  • Tuena

    Go Melody.

    Ze moeten gewoon weer bij elkaar komen.

    1 decennium geleden
  • Rembrandt

    Ik was allang vertrokken als ik haar was.

    1 decennium geleden
  • Speigelman

    Ze zijn echt kinderachtig, wat ik leuk vind. dat ze snel toegeven dat ze elkaar nog leuk vinden en het daarom doen, snel verder ! ik hou van je verhaal en van jou ofcourse (a) <333.

    1 decennium geleden
  • Prikkeldraad

    Yeej snel verdeeer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen