Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 35

reacties ?

Een paar dagen later. Het was vandaag vrijdag en dat betekende terug naar school gaan. Je blauw plek zag al minder blauw en met make-up erover zag je er bijna niets meer van. Toen je aankwam in school stapte meteen Jeffrey en Annelies naar je toe. jij: hey. En je gaf ze beiden een kus. Annelies: terug beter? jij: ehm ja hoor. Je stak een sigaret op en toen kwam ook Andrew bij jullie staan en ook hem gaf je een kus. Andrew: ga je straks nog mee? jij: ja is goed, wie komt er nog? Jeffrey: ik en Justin. Annelies: ik kan ook wel eventjes mee. jij: oké fijn. En je lachte eens. Je zag Megan voorbij lopen en ze stapte “per ongeluk” tegen je op. Megan: ga is opzij. Je keek haar kwaad aan. Wat haatte je dat mens toch. Megan: ow hey Andrew. En ze keek hem poeslief aan. Je rolde met je ogen en stapte weg van haar. Meteen liep Annelies achter je aan. Annelies: jullie kunnen elkaar echt niet hebben. Het was geen vraag, maar het was een conclusie. jij: ja… Annelies: als je erover wilt praten. jij: weetje vroeger was ik bevriend met Megan. Annelies keek je verbaast aan. jij: ja dat had je niet verwacht hé. Annelies: wat is er eigenlijk misgegaan? jij: Megan dacht enkel aan populariteit, ze is de roddeltante van de school en ow ja ze pakte mijn vriendje af. Annelies: oei wat erg voor je. jij: niks aan te doen. En je hief je schouders op, maar vanbinnen voelde je nog steeds die woede. Niet veel later stonden Andrew en Jeffrey terug naast jou. Andrew: wat ben ik blij dat ik van Megan af ben. Je lachte eens. jij: had ze weer eens aandacht nodig. Andrew: ik dacht dat ik nooit van haar af ging raken.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    nice snel verdur (H)(H)

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen