Seven.
"Imperio." Mompelde Dolleman, met zijn staf wijzend op de vergrootte spin. Hij liet de spin tussen Marcel en Daan Thomas door vliegen om daarna op Ron's haar te landen. Malfidus begon te lachen om Ron's bange hoofd en Dolleman liet de spin in Draco's gezicht landen. "Vind je dat grappig, goudlokje?" Gilde hij daarna hysterisch. Daarna vloog de spin volle snelheid naar een emmer water. "Wat zal ze doen? Zichzelf verdrinken..." Fluisterde hij en liet de spin toen tegen het raam vliegen. "Uit het raam springen?" Iedereen hield zijn adem in en keek vol spanning toe hoe de spin terug in Dolleman's hand landde. "Jij daar, Lubbermans! Mevrouw stronk zegt dat je altijd Uitmuntend haalt op haar toetsen." Marcel knikte bang. "Geef me nog een vloek!" beval Dwaaloog daarna en keek hem doordringend aan. "De Cruciatisvloek. Me... Meneer." Antwoordde hij en werd daarna meteen naar de bureau getrokken. "Crucio" Mompelde Dolleman en de spin begon hard te piepen, Marcel kneep zijn ogen toe en probeerde niet te luisteren. "Stop! Stop! Hij kan het niet aan!" Gilde Hermelien door de klas en Dolleman leek te ontwaken uit een droom. Pakte de spin op en legde die neer op Hermeliens boek. "Geef jij me de derde vloek?" Zei hij nors en Hermelien schudde haar hoofd. "Dan zal ik het doen... Avada Kedavra." De spin gaf een laatste kreetje en viel toen dood neer op haar boek. Het werd muisstil en ik hoorde Belinda Broom aan het tafeltje langs me snikken. Marcel stond nog steeds stokstijf langs de bureau. Nog geen twee minuten daarna ging de bel maar iedereen bleef nog naar de dode spin staren, Marcel liep als eerste de klas uit en we vonden hem naar een raam starend. Ik legde mijn arm om zijn schouder. "Marcel? Gaat het?" Vroeg ik maar voor hij kon antwoorden kwam Dolleman hem al ophalen om eventjes te praten.
Reageer (3)
Snel verder graag!! Het is super!!!
1 decennium geledenverder!!
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geleden