Part 30
Jullie zijn zo supersweet met wat jullie van het verhaal vinden, I love you all so much! <33
~Melody Hope Turner
Langs de ene kant was ik wel bang voor wat Zayn zou gaan doen, maar hoe erg kon het zijn?
Hij was echt woedend om zijn kleren die allemaal waren weggegooid, maar had er ondertussen al nieuwe gekocht.
Momenteel zat ik met Harry, Chelsea en Liam op Liams kamer. Chelsea had zich tegen Liam genesteld en zuchtte verliefd. Ze waren zo schattig samen.
Liam deed echt superlieve dingen voor haar. Zo had hij haar een prachtig kettinkje gekocht en in Madame Tussauds hadden ze samen een duet gezongen.
Ik miste het. De liefde die Zayn me had gegeven toen we op vakantie waren. Met een zachggte zucht keek ik naar de grond.
Harry legde zijn hand op mijn schouder. Hij scheen altijd te weten wat ik dacht of voelde.
Hij was echt de beste vriend die je je kunt voorstellen.
Ik schonk hem een zachte glimlach.
"I'm going to my room", mompelde ik.
Ik stond op en ging naar de logeerkamer waar ik verbleef.
Ik opende de deur en mijn mond viel geschrokken open.
Dit hoofdstukje suckt verschrikkelijk, maar ik had het echt druk vandaag en ben verschrikkelijk moe, maar ik wou jullie toch een hoofdstukje geven.
Reageer (10)
OMG waarom stop je nou???
1 decennium geledenvind je leuke he om ons zo te pesten?... wij maar wachten voor ht volgende deel !!!
xxxx snel verder dus
AAAAAH JE STOPT GEWOON OP HET SPANNENDSTE MOMENT
1 decennium geledenOEEEEEEEEEE IK HOUD HET NIET MEER ALS JE NIET CERTELT WAT HET ISSSS
1 decennium geledenOMG wil het weten...Snel verder!!
1 decennium geledenWe want more
1 decennium geleden