Foto bij Chapter Twenty - Four    -  back in the UK

Rosa.
De laatste twee maanden gingen super snel. We gingen weer terug naar de UK en we hadden voor de laatste keer een optreden in London. Over een paar jaar zouden we weer een tour hebben, maar dat kwam dan allemaal nog wel. De tour was geweldig geweest. Ik was een jaar weggeweest en mijn engels was een stuk vooruit gegaan. Ik kon bijna vloeiend engels en mijn accent werd ook steeds meer britisch. Ik glimlachte. Ik was bezig met het schrijven van mijn laatste antwoorden van de toets. Ik had mijn examens net gemaakt en dit was de laatste die ik moest maken. Mijn moeder wilde verplicht dat ik mijn HAVO-diploma zou halen. Ik wist dat ik mijn examens goed had gemaakt. Tenminste zo voelde het. Ik legde mijn pen neer en gaf mijn laatste examen aan mijn privé docent. Ik glimlachte en liep toen naar de kamer van Niall. We sliepen nog een laatste nacht in een hotel. Ik klopte op de deur en Niall deed open. Ik gaf hem een kus en ik hoorde Louis wat roepen. Ik keek naar Louis ‘Wat zei je?’ Ik keek hem aan en hij schudde zijn hoofd. Ik grijnsde en liep de kamer in. Morgen zou ik alweer naar huis gaan en zou ik moeten wennen om weer nederlands te praten en Niall minder te zien. Ik denk dat, dat nog het moeilijkste was. Ik wilde er gewoon nog niet aan denken. Ik beet op mijn lip en zuchtte. ‘Morgen moet ik alweer naar huis.’ Niall keek me aan en beet ook op zijn lip. ‘helaas..’ Ik moest moeite doen om mijn tranen binnen te houden. ‘Kom Jongens we gaan.’ Louis stond op en trok Harry de kamer uit. Hij keek even naar Zayn en Liam die ook op stonden. Ik glimlachte dankbaar naar Louis. Ik had nog steeds de ketting om die ik van Niall had gekregen. Ik had hem sinds dien nooit meer af gedaan, het betekende veel voor me. Ik zag dat iedereen weg was en ik ging op de bank neer zetten. ‘Niall, hoe gaan we het doen. Jij bent hier. Ik ben honderden kilometers verder op.’ Hij grinnikte en keek me aan. ‘Smsen, bellen, mailen, skypen, twitteren?’ Hij noemde socialmedia eigenlijk gewoon op. Ik grinnikte en keek naar hem. Hij wist dat ik al wat aanbiedingen had gekregen. De eerste was dansen in een clip van Cher LIoyd een andere Xfactor kanidaat. Ik keek naar Niall. Zijn ogen waren nog steeds zo mooi als de eerste keer dat ik hem zag. Ik was nooit een fan geweest van One direction en dat maakte het misschien allemaal een stuk makkelijker. We spraken af dat we elkaar elke dag zouden bellen. ‘ Zullen we een ijsje halen?’ Ik stond op en pakte mijn tas van de bank. Ik liep naar de deur en Niall volgde me. Ik keek naar hem en pakte zijn hand. Ik liep richting de lift. ‘Ik wil met de trap.’ Niall trok me mee richting de trap. Ik grinnikte en liep met Niall mee. Hij was soms een beetje raar, maar ik was er aan gewend.

Niall.
Ik was druk bezig met opruimen van onze hotel kamer. De rest zat er een beetje bij, alleen Liam hielp me. Louis en Harry waren aan het discussiëren. Dat was zowat standaard. Ze konden zoveel plezier hebben maar ze hadden altijd discussies. Iets wat de buitenwereld eigenlijk niet wist. Ik hoorde iemand op de deur kloppen en ik deed de deur open. Ik liet Rosa binnen en ik ging op de bank zitten. Morgen zou ze naar huis gaan. Dat was een ramp. We praatte over hoe we contact konden houden. Eigenlijk kon ik altijd als ik wilde naar Nederland reizen om mijn liefje te zien. ‘Zullen we een ijsje halen?’ Ik knikte , Ik was eigenlijk altijd wel in voor eten. Het was een van mijn lievelings bezig heden. Net zoals die van Rosa. We hielden alle twee van eten. Ik volgde haar en pakte haar hand vast. Ik zag dat ze naar de lift liep. Ik wilde niet met de lift. ‘Ik wil met de trap.’ Ik trok haar naar de trap en begon de trap af te lopen. Ik hield haar hand vast en streelde met mijn duim over haar huid heen. Ik moest gewoon alles aan haar herinneren als ze weg was. Ik beet even op mijn lip en liep naar buiten. Buiten scheen de zon, Dat is ook een wonder hoor. Hier in Engeland regent het vaak, nog vaker dan in Nederland. Ik zette mijn zonnebril op en ik hield nog steeds haar hand vast. We liepen eigenlijk automatisch naar onze ijssalon. In die ijssalon hadden we onze 1 jarige relatie gevierd. We waren toen even in engeland voor een paar dagen pauze. Ik keek naar haar en ik liep naar binnen. Ik wist al wat ze wilde dus ik bestelde twee ijsjes. Ik pakte mijn ijsje aan en wachtte totdat zij haar ijsje had. Ik ging bij een tafeltje zitten en glimlachte. Wij zaten altijd bij het raam, we wilden naar mensen kijken die voorbij liepen. Ik had haar hand nog steeds vast.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen