Foto bij 6. Going home

Claudia.
Ik liep blij het podium op en de jongens gaven mij een knuffel. Ik weigerde om Rosa een knuffel te geven. Wat dacht ze wel niet. Ze dacht volgens mij echt dat ze de beste was, omdat ze de choreograaf was van One direction. Maar in werkelijkheid is Rosa helemaal niets, net zoals mijn stiefzusje. De jongens bedankte me en ik bedankte hun. Ik kreeg een kaart waarop stond wat ik allemaal moest doen. Ik liet het Ilse doen en natuurlijk mijn moeder zorgde ervoor dat alles perfect zou worden. Ik zag dat Rosa nijdig naar me keek. Het boeide me niet. Na alles liep ik het podium af en ging ik naar mijn moeder toe. Ik propte de kaart in Ilse’s hand. Ilse was voor mij helemaal niets waard. Ik vond haar handig. Ze loste altijd mijn smerige klusjes op. Het was fijn om een stiefzusje te hebben. Ik liep met mijn moeder naar de Auto en Ilse kwam te laat achter ons aan. Ik keek haar boos aan en ik zuchtte. Kon ze dan nooit eens op tijd zijn. Ik stapte in de auto van mijn moeder en ik keek naar de chauffeur. We leefden dan misschien wel in een normaal rijtjes huis maar mijn moeder had geld zat om voor dit soort gelegenheden een luxe auto met chauffeur te huren.

Rosa.
Ik irriteerde me nu al aan Claudia. Hoe moest ik het ooit een tour met haar volhouden. Ik was ook nu haar choreograaf, ze zou nooit naar me luisteren. Ik liep samen met de jongens het podium af. Ik zag Ilse en liep naar haar toe. ‘Het komt goed. Ik zorg er wel voor.’ Ik keek naar Ilse en ik glimlachte. ‘Rosa je kan het niet goed maken. Als ze er achter komen dat ik zing, dan vermoord mijn stief ma me!’ Ik schudde snel mijn hoofd. Ik zou zorgen dat het goed zou komen. Ik gaaf Ilse een knuffel en liep toen naar Niall. We zouden op tijd vertrekken omdat we morgen samen naar een radio station moesten om te praten over onze relatie en de tour van One direction. Hoe de choreografie wordt en zo. De rest van de jongens zou ook aanwezig zijn om met de fans te praten die buiten stonden. Ik liep met Niall naar de auto en ik stapte in. Ik ging helemaal achterin zitten en trok mijn hakken uit. ‘Dat zit gewoon niet lekker..’ niall moest lachen en ik keen haar hem. ‘Dat geloof ik graag lieverd.’ Ik zag dat de rest nu ook instapte en ik leunde tegen Niall aan. Ik was moe en ik ging normaal niet zo laat me bed in. Vandaag was het een geslaagde dag. Ik moest Louis spreken, ik wilde hem vertellen over alles wat ik wist. Ik wist dat hij me kon helpen. Ik wist dat we nog minimaal 2 uur in de auto moesten zitten. Ik voelde dat mijn ogen erg zwaar waren en uit eindelijk viel ik in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen